Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Удосконалення підготовки бакалаврів-маркетологів

З метою удосконалення підготовки бакалаврів-маркетологів кафедра економіки, маркетингу та підприємництва провела відкрите online засідання кафедри.

Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» у контексті провадження опрацьованої в 2015 р. місії і політики розвитку продовжує вдосконалення організаційного, методичного та дидактичного забезпечення формування студентоцентрованого освітнього процесу. 13 квітня 2023 р. з використання сервісу Google Meet в режимі online проведено відкрите засідання кафедри з запрошенням здобувачів ОП «Маркетинг», директорату ННІнЕБ, стейкхолдерів-роботодавців і випускників-маркетологів.

За апробованою кафедрою практикою студентам ще при проходженні навчальної практики «Вступ до фаху» на їхні електронні скриньки надсилалися положення і процедури внутрішньої системи забезпечення освіти (та продубльовано перед розширеним засіданням кафедри) щодо розроблення і прийняття освітніх програм в ЛНУ, обрання студентами навчальних дисциплін вільного вибору, порядку оскарження результатів семестрового контролю, оцінювання студентами викладацької майстерності викладачів тощо.

Гарант освітньої програми «Маркетинг» бакалаврського рівня кандидат економічних наук, доцент Є. Чеботарьов з урахуванням положень, норм і процедур ВСЗЯО ЛНУ представив ОП варіант 2022 р, який подається до акредитації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України. В її обговоренні окрім здобувачів взяли участь стейкхолдер-роботодавець А. Дугін (Полтава), випускник-маркетолог ЛНУ Є. Джежела (Полтавська область), директор ННІнЕБ В. Хмель, заступник директора ННІнЕБ з навчальної роботи О. Бойко.

Здобувачі схвально оцінили організацію та провадження освітнього процесу, разом з тим, висловили конкретні побажання. Так, студентки 1 курсу В. Даолатзай і М. Семергей підтримали пропозиції зовнішніх стейкхолдерів щодо перенесення навчальної практики «Вступ до фаху та академічна доброчесність» з другого на перший семестр навчання. Студентка 2 курсу Є. Серебрякова висловилася щодо покращення методичного забезпечення дисциплін, що містять завдання англійською мовою.

З урахуванням побажань здобувачів, а також відгуків українських і польських роботодавців й випускників-маркетологів кожен викладач отримав конкретні завдання щодо вдосконалення освітнього процесу кафедри й, безпосередньо, ОП «Маркетинг» на 2023 р.

Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024