На кафедрі романо-германської філології відбулася онлайн зустріч
22.3.2023
На кафедрі романо-германської філології відбулася онлайн зустріч зі стейкхолдерами, здобувачами освіти та випускниками освітньої програми «Мова і література (іспанська, англійська)».
22 березня 2023 р. кафедрою романо-германської філології була проведена онлайн зустріч зі стейкхолдерами освітньої програми «Мова і література (іспанська, англійська)» з метою обговорення питань, щодо покращення та удосконалення відповідності її змісту вимогам ринку праці та вимогам сьогодення.
На зустрічі були присутні гарант програми, проф. Кокнова Т.А.; проф. Дмитренко В.І.; завідувач кафедри української та зарубіжної літератури, проф. Крижановська О.О.; завідувач кафедри іноземних мов, доцент Юніна О.Є., викладач іспанської мови Харковський Є.М., стейкхолдери (завідувач кафедри французької та іспанської мов Горлівського університету іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», доцент Потреба Н.А.; директор Криворізького ліцею №71 Ткаченко Н.О.; директор Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 20 імені Бориса Серги Полтавської міської ради Полтавської області» Сорочан В.С.; заступник директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу Полтавської ради «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді»; викладач іспанської мови в приватній школі «Espanita», Адамович В.О.; директор приватної школи «ABC Language School»; вчитель іспанської мови Шабас О. А. приватного закладу «Загальної середньої освіти «IT Степ Полтава”), випускники (Шкарлет В., Каліберда Г.) та здобувачка освіти (Гречишкіна К.).
Стейкхолдери висловилися щодо програми та надали свої рекомендації для її оптимізації.
Зокрема, представниця академічної спільноти, завідувач кафедри французької та іспанської мов Горлівського університету іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», кандидат філологічних наук, доцент Потреба Н.А., вважає, що корисним було б долучити носіїв іспанської та англійської мов до участi у викладанні освітніх компонентів чи до проведення мовно-комунікативної практики, чи засідань мовного клубу. Окрім цього, вона пропонує долучати стейкхолдерів до презентації практик та для проведення занять за спеціальністю.
Учителі іспанської мови представника стейкхолдера «Espanita» та стейкхолдера «ABC Language School» зазначають, що доцільно було б приділити увагу в контексті формування компетентностей і застосування сучасних технологій, які формують критичне мислення здобувачів освіти, і фахівців, які б формували інформаційну культурі здобувачів освіти із розширенням інформаційно-психологічого впливу на підсвідомість молоді засобами масової інформації. окрім цього було б доцільно впровадили технології, що захищають механізми щодо інформаційно-психологічного впливу засобів масової комунікації.
Учитель іспанської мови представник стейкхолдера Приватного закладу “Загальної середньої освіти «IT Степ Полтава»” Шабас О. А. звертає увагу на те, що випускники цієї програми мають можливість не тільки використовувати знання і уміння, набуті за вказаною освітньою програмою, але і викладати іспанську мову, спираючись на новітні технології та створюючи на їх основі цікаві завдання. Окрім цього майбутнім спеціалістам слід навчитися мотивувати учнів, розвивати в них інтерес до іспанської культури та історії.
Випускниця ОП Шкарлет В. зазначає, що необхідно включити в завдання для практики блоки, що можуть бути проведені виключно у дистанційному форматі враховуючи сьогоденні реалії.
Випускниця ОП Каліберда Г. зробила акцент на тому, що необхідно робити постійний моніториг серед випускників освітньої програми, наскільки отримані у процесі фахової підготовки актуальні та затребувані на сьогоденному ринку праці, чого не вистачає, та у який освітній компонент його можна було б увести.
Здобувачка освіти Гречишкіна К. запропонувала включити в завдання для практики завдання, що можуть бути проведені виключно у дистанційному форматі враховуючи сьогоденні реалії.
Директор Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 20 імені Бориса Серги Полтавської міської ради Полтавської області» Сорочан В.С. зазначила, що у школи є досвід роботи в інклюзивному середовищі і вони мають можливість поділитися ним з нашими здобувачами освіти.
Представник стейкхолдера Криворізького ліцею №71 презентували свій освітній заклад та запропонували широкі можливості для працевлаштування наших здобувачів освіти. Ліцей має величезний потенціал для впровадження сучасних технологій викладання іноземних мов для учнів різними мовами.
Всі стейкхолдери відмічають, що зазначена програма вiдповiдає вимогам до підготовки фахівців за спеціальністю 014 Середня ocвiтa, галузь знань 01 Ocвітa / Педагогіка, спеціалізацією: «Мова i література (іспанська, англійська)» освітньої кваліфікації «Бакалавр середньої освяти» Мова i література (іспанська, англійська), професійної кваліфікації «Вчитель іспанської, англійської мов та зарубіжної літератури)», сучасним потребам ринку праці та викликам Європейського простору вищої освіти.
Зустріч пройшла у дружній обстановці. Професорсько-викладацький склад зазначив, що всі рекомендації та побажання будуть враховані і будуть сприяти удосконаленню ОП. Здобувачі освіти за програмою СО 014 Мова і література (іспанська, англійська) мали змогу безпосередньо поспілкуватися зі стейкхолдерами та отримати їх рекомендації.
Інформаційний центр факультету іноземних мов