Віртуальний семінар для студентів
8.10.2022
Кафедра педагогіки організувала віртуальний семінар для студентів навчально-наукового інституту фізичної культури і спорту.
Днями здобувачі вищої освіти другого курсу першого (бакалаврського) рівня навчально-наукового інституту фізичної культури і спорту спеціальностей «014. Середня освіта. Фізична культура», «017. Фізична культура і спорт», «227. Фізична терапія, ерготерапія» долучилися до роботи віртуального семінару «Інноваційні методи навчання в сучасному освітньому просторі». Захід пройшов під керівництвом доцента кафедри педагогіки Інни Курліщук. Мета заходу – ознайомлення здобувачів освіти зі змістом інноваційних методів навчання та окреслення перспектив їх ефективного використання у форматі сучасного освітнього простору.
У ході семінару учасники мали змогу познайомитися з новітніми тенденціями використання інноваційних освітніх методів в умовах запровадження різних форм навчання, а також презентувати результати власних наукових досліджень. Особлива увага була привернута до колективних розробок Олександра Карпенка і Богдана Данильченка (спеціальність «227. Фізична терапія, ерготерапія») «Застосування кейс-методу в професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії» та Даніїла Аніпченка, Валентини Васюри (спеціальність «017. Фізична культура і спорт») і Руслана Гончарова (спеціальність «227. Фізична терапія, ерготерапія») «Флешмоб як ефективний засіб соціально-психологічної адаптації студентства». Жвава дискусія точилася, зокрема навколо доповідей Олександри Філін, Альбіни Сотнік, Іванни Першути та Олени Веретюк (спеціальність «227. Фізична терапія, ерготерапія»), присвячених питанню потенціалу застосування методу інтелект-карт, «мозкового штурму», портфоліо та введення блогу в сучасному освітньому просторі для реалізації індивідуальної траєкторії успішного навчання кожного здобувача освіти.
Підсумовуючи захід, ведуча Інна Курліщук наголосила, що саме використання інноваційних методів навчання створює необхідні умови для забезпечення ефективного розвитку прогресивної системи української освіти.
За матеріалами кафедри педагогіки НН ІПП