Наукові перемоги економістів та маркетологів
25.4.2022
21 квітня кафедра економіки, маркетингу та підприємництва відмітила традиційне свято – День науки.
Захід відбувся у режимі онлайн попри вкрай нетрадиційно-жахливих у цьому році умови такого свята: війна, міграція тощо. Тому є всі об’єктивні та суб’єктивні підстави вважати проведення Дня науки за таких умов – дійсно надзвичайною та показовою подією.
У всьому іншому – все традиційно. Завідувач кафедри професор В. Чеботарьов у привітанні доповів про нові наукові досягнення викладачів: щойно одержано перемоги у трьох європейських конкурсах (кафедра виходить з розуміння, що викладачі спочатку мають довести свою наукову спроможність). З теплими привітаннями також звернулися заступник директора з навчальної роботи А. Байрачна та професор кафедри А. Колосов.
Традиційним було також відповідальне ставлення та їхніх керівників до підготовки доповідей за тематикою Дня науки: «Забезпечення розвитку України в умовах воєнного стану: детермінанти економіки та маркетингу». Природнім і закономірним виявилися теми виступів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів, оскільки розглядалися питання відновлення України після перемоги у війні.
З представлених до публічного виступу 17 доповідей студентів і магістрантів, за підсумками попереднього обговорення було відібрано найактуальніші доповіді: Є. Серебрякової (1 курс спеціальність «Маркетинг» за темою «Маркетингові аспекти забезпечення економічної безпеки підприємства»; керівник – професор В. Чеботарьов); О. Бойко (магістрант спеціальності «Маркетинг» – «Економіка України в довоєнні часи та перспективи розвитку в майбутньому»; керівник доцент Г. Штапаук); В. Герасимова (2 курс «Маркетинг» – «Оцінка погіршення стану економіки України внаслідок війни»; К. Богодух (4 курс «Економіка» – «Удосконалення діяльності кредитних спілок у повоєнний період»; керівник доцент Н. Чеботарьова); П. Єроносов (4 курс «Економіка» – «Сценарії післявоєнного відновлення економіки України; керівник – доцент Н. Бурда); І. Іманов (4 курс «Економіка» – «Біхевіоризм у маркетингу, економіці та фінансах»; керівник – доцент Н. Бурда).
Кращими було визнано доповіді здобувачів Є. Серебрякової, К. Богодух та П. Єроносова (також традиційно їхні перемоги буде ураховано при визначенні семестрових рейтингів та при вступі до магістратури університету).
Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва