Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Віртуальний діалог

Кафедра педагогіки провела віртуальний діалог для майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії.

Віртуальний діалог ,,Педагогічна мозаїка: досвід педагогів світуˮ відбувся зі здобувачами вищої освіти другого курсу  освітнього ступеню бакалавр спеціальності 227 ,,Фізична терапія. Ерготерапіяˮ НН ІФВС. Модератором заходу виступила  доцент кафедри педагогіки Інна Курліщук. Мета проведення діалогу – сприяти розумінню студентами важливості педагогічних знань для успішної реалізації їх майбутніх професійних задач, формувати комунікативні вміння, розвивати навички глобального, критичного мислення, стимулювати до самоосвіти.

Учасниками заходу був проаналізований процес становлення освіти як складного суспільного явища,  розглядалися особливості змісту основних зарубіжних та вітчизняних педагогічних концепцій. Здобувачі вищої освіти презентували результати свої дослідницьких проєктів.

Сьогодні підготовка висококваліфікованих, конкурентноспроможніх, інтегрованих в європейський та світовий науково-освітній простір фахівців фізичної терапії та ерготерапевтів як представників професії типу ,,Людина-Людинаˮ, не можлива поза блоком педагогічних дисциплін. Майбутній фахівець повинен кваліфіковано вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що потребують постійного оновлення та інтеграції професійних знань, провадження дослідницької та інноваційної діяльності; зокрема, застосовувати базові методи навчання для успішного розв’язання педагогічних завдань під час реалізації індивідуальних програм фізичної терапії, ерготерапії в клінічному та неклінічному середовищах.

Віртуальний діалог закінчився жвавим обговоренням найкращих світових і національних освітніх традицій, особливостями їх реалізації у сучасній системі освіти України.

 

За матеріалами кафедри педагогіки НН ІПП

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024