Захист практики
27.5.2021
Студенти НН ІФМІТ пройшли проектно-технологічну практику.
У здобувачів освіти 2 курсу спеціальності 121 ,,Інженерія програмного забезпеченняˮ відбувся захист результатів проєктно-технологічної практики, у вигляді командної праці за допомогою методології Scrum або Kanban.
Співробітники кафедри інформаційних технологій та систем неухильно працюють над підвищенням конкурентоздатності здобувачів освіти, впроваджуючи у навчальний процес завдання та умови праці максимально наближені до реальних виробничих ситуацій. Так, у цьому році для здобувачів освіти 2 курсу спеціальності 121 ,,Інженерія програмного забезпеченняˮ проєктно-технологічна практика відбувалась у вигляді командної праці.
Студенти розділились на групи, кожна з яких повинна була виконати командний проєкт, при цьому працюючи за однією із методологій управління проєктами. Частина студентів обрала Kanban, інші – Scrum.
Нагадуємо, що Kanban – це концепція підтримки безперервного потоку завдань та їх ефективного виконання, завдяки максимальній ефективності роботи команди, а Scrum – підхід управління проєктами для гнучкої розробки програмного забезпечення. Scrum чітко робить акцент на якісному контролі процесу розробки.
Завершальним етапом практики був публічний захист результатів кожної з команд. До складу журі увійшли завідуючий кафедрою ІТС Микола Семенов, старший викладач Володимир Донченко, асистент Володимир Матієвський та студенти інших курсів.
У ході захисту команди промоделювали захист своїх наробок перед замовниками, тобто презентували працю своєї програми. Кожен із студентів при цьому розповідав про функціональність за яку він відповідав. Також було проведено обговорення плюсів та мінусів кожної із методологій.
У ході аналізу feedback здобувачів кафедри було прийнято рішення продовжувати проводити практики в цьому форматі. Співробітники кафедри ІТС впевнені, що наближення умов навчання до реальних виробничих процесів допоможе в майбутньому знайти нашим випускникам своє місце на ринку праці.
Навчально-науковий інститут фізики,
математики та інформаційних технологій