Круглий стіл із освітянами Луганщини
5.3.2021
На базі НН ІФМІТ в рамках проєкту ,,Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладанняˮ (MoPED) було проведено круглий стіл.
На базі НН ІФМІТ в рамках проєкту ,,Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладанняˮ (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP 3 березня 2021 року було проведено круглий стіл ,,Перспективи розвитку екосистеми проєкту MOPEDˮ.
Круглий стіл проходив у змішаному форматі: менеджер проєкту від ЛНУ імені Тараса Шевченка Геннадій Могильний, директор Луганської малої академії наук Олена Бардаш, заступник директора Регіонального центру професійної освіти Юлія Масликова були в офлайн-режимі в ICR, а решта учасників були в онлайн-режимі за допомогою сучасних інформаційних технологій, це були представники Рубіжанської ЗОШ № 9 та інші освітяни, які зацікавились подією.
Розпочав обмін думками Геннадій Могильний, який стисло проінформував про основні завдання і вже отримані результати проєкту по кожному із робочих пакетів. Особливу увагу було надано ICR і можливості його використання для вдосконалення системи підготовки та перепідготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів на регіональному рівні; сприянню навчанню STEAM, залученню викладачів шкіл до співпраці й активізація інноваційної педагогічної діяльності в регіоні; створення в Луганському регіоні нового інноваційного освітнього центру. Геннадій Могильний розповів досвід створення віртуальних лабораторій для забезпечення якісного навчання слухачів в умовах епідемії COVID-19.
Далі Володимир Матієвський провів віртуальну екскурсію по зонах ICR: зона креативних тренінгів (ICR1) містить мультимедійне обладнання, комп’ютерні гаджети, меблі-трансформери. Все це в сукупності дозволяє конструювати різні види групової та індивідуальної навчальної діяльності; зона 3d-моделювання (ICR2) містить основне й допоміжне обладнання для практичної реалізації проєктів в області 3D-моделювання, додаткових розрахункових робіт; зона інженерної творчості та робототехніки (ICR3) призначена для практичної роботи з роботами та іншим навчальним обладнанням, яке призначене для інженерної творчості.
Після цього розпочався обмін думками: освітяни виражали зацікавленість у використанні ICR як центра модернізації освіти Луганщини, пропонували свої пропозиції щодо використання ICR та розвитку екосистеми проєкту MOPED. Завідувач кафедри ІТС та учасник команди проєкту Микола Семенов у виступі, що підсумовував круглий стіл зосередився на перспективах розвитку екосистеми проєкту MOPED, наголосив на доступності використання ICR усіма освітянами Луганщини. За результатами обговорення усі учасники виразили сподівання на подальшу плідну співпрацю на ниві модернізації педагогічної освіти Луганщини та України.
Навчально-науковий інститут фізики,
математики та інформаційних технологій