Методичний семінар
28.12.2020
Кафедрою української мови проведено методичний семінар.
23 грудня на кафедрі української мови відбувся методичний семінар „Дорожня карта освітньої діяльності кафедри на сучасному етапі”.
Мета семінару полягала в обговоренні актуальних питань освітньої діяльності кафедри та виробленні перспективних напрямів роботи, спрямованої на забезпечення якості освітнього процесу відповідно до положень чинних освітньо-професійних програм і навчальних планів.
Проведення такого семінару зумовлене необхідністю здійснення поточного контролю за перебігом освітнього процесу в сучасних умовах, аналізу ефективності запроваджуваних форм, видів, засобів навчання, методів, прийомів, технологій мовної й методичної освіти, а також розвитком української педагогічної й лінгводидактичної термінології.
Для обговорення були обрані такі питання: „Напрями роботи в освітній діяльності кафедри української мови: результати реалізації й перспектива впровадження” (проф. Нікітіна А. В.); „Особливості перебігу освітнього процесу в сучасних умовах: нормативний аспект” (доц. Кравченко М. В.); „Мовна практика використання фахової термінології” (ст. викл. Карлова Н. М.), „Розвиток креативності студентів як чинник підвищення якості освіти” (доц. Барилова Г. К.), „Шляхи формування дослідницької компетентності здобувачів освіти” (доц. Клєщова О. Є.).
Учасники семінару приділили особливу увагу аналізу актуальних проблем планування освітньої діяльності та шляхів підвищення якості освітнього процесу. Особливе зацікавлення викликали аналіз нормативності професійного мовлення й практика вживання фахівцями сучасної лінгводидактичної термінології, способи підвищення ефективності технологій лінгвістичної й методичної освіти майбутніх учителів-словесників.
Результатом роботи семінару слало визначення у дорожній карті освітньої діяльності кафедри на сучасному етапі таких напрямів, як формування професійної компетентності здобувачів освіти; саморозвиток і самовдосконалення викладацького складу кафедри; взаємозв’язок усіх зацікавлених в освітньому процесі осіб.
Пріоритетними принципами роботи кафедри визначили такі: компетентнісна освіта майбутнього вчителя-словесника; стратегічна визначеність і зумовленість освітньої діяльності; відповідність якості кадрового складу кафедри вимогам сучасного освітнього процесу.
За інформацією ФУФСК