Бінарна лекція для студентів ІПП та ФУФСК
12.10.2015
У Науковій бібліотеці ЛНУ імені Тараса Шевченка відбулася бінарна лекція для студентів ІПП та ФУФСК.
09 жовтня 2015 року бінарну лекцію на тему «Читання як засіб розвитку дитини. Використання ресурсів мережі Інтернет у педагогічній діяльності вчителя-словесника» прочитали професор кафедри філологічних дисциплін Кизилова Віталіна Володимирівна і доцент кафедри філологічних дисциплін, в.о. директора наукової бібліотеки Починкова Марія Миколаївна для студентів 1-2 курсів спеціальності „Початкова освіта” і „Дошкільна освіта” інституту педагогіки і психології й спеціальності „Українська мова і література” факультету української філології та соціальних комунікацій. На ній студенти мали можливість ознайомитись із цікавим і корисним матеріалом з літератури для дітей та юнацтва, проблемами літературного читання в системі початкової освіти загальноосвітніх закладів навчання. Разом з досвідченими педагогами вони здійснили мандрівку освітніми сайтами, веб-порталами, що можуть бути використані учителями-словесниками для роботи на уроках і в позаурочній діяльності з метою розширення свого світогляду, збагачення цікавим текстовим матеріалом, а також останніми новинами в галузі філологічної підготовки дитини.
Другою частиною бінарної лекції було висвітлення особливостей методики читання дітям. Викладачі представили психологічні та методичні аспекти читання художньої літератури дітям. Дали відповіді на запитання: для чого читати? коли і скільки краще це зробити? де краще читати? з чого розпочати? як має виглядати книга? як читати?
Корисні методичні поради викладачів, на думку студентів, дадуть їм можливість взяти активну участь у Всеукраїнському соціокультурному проекті «Вся Україна читає дітям», організатором якого на Луганщині стала кафедра філологічних дисциплін інституту педагогіки іі психології. За допомогою студентської молоді цей проект буде поширено в цьому році не лише на вищі навчальні заклади, а й дитячі садочки та школи Луганщини.
За словами учасників лекції, така лекція виявилася для них новою, пізнавальною. Їм було цікаво поспілкуватися з дослідниками-літературознавцями, членами Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва – проф. Кизиловою В. В., доц. Цалаповою О. М., доц. Бойцун І. Є. ‒ які окреслили коло актуальних наукових напрямів дослідження літератури для молодшого читача, до розбудови яких у перспективі будуть залучені і студенти.
Інститут педагогіки і психології