Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Тренінгова сесія

У рамках проєкту ЄС «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення і встановлення миру» розпочалася тренінгова сесія.

19.10.2020 р. у межах Проєкту ЄС «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення і встановлення миру», виконавцем якого є ЛНУ імені Тараса Шевченка, розпочалася тренінгова сесія з людиноцентрованого дизайну та дизайну громадських просторів для залучення представників цільових груп до проєктування функціональних зон в рамках Проєкту.

Тренінг проводиться в рамках партнерської угоди між університетом (координатором) та Громадською організацією ,,Агенція освітніх ініціатив” (бенефіціар).

Місцем проведення заходу став готельний комплекс ,,Мир” (м. Сєвєродонецьк) та навчальний корпус університету (м. Рубіжне).

Учасниками тренінгової сесії стали керівник проєкту Віталій Курило, голова Громадської організації ,,Агенція освітніх ініціатив” Ірина Мигович, науково-педагогічні працівники ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», які є координаторами 6 освітньо-культурних центрів, конференц-зали та (або) відповідають за ремонтні роботи  навчального корпусу й гуртожитку університету в м. Рубіжному: Олександр Меняйленко, Дмитро Ковальов, Ярослава Юрків, Антон Назмієв, Інна Григор’єва, Людмила Варяниця, Галина Богучарська, Вікторія Калініна.

Тренером на заході виступив Олександр Крижанівський, архітектор, кандидат архітектури, доцент кафедри дизайну Київського університету імені Бориса Грінченка, експерт-консультант Центру соціокультурного проектування Міжнародного товариства прав людини; модератором – Олена Караман, доктор педагогічних наук, професор, директор навчально-наукового інституту педагогіки і психології університету.

Відповідно до Програми тренінгової сесії темою першого дня стало ,,Людиноцентроване проєктування”, під час якого обговорювалися теоретичні і практичні питання щодо сутності, змісту, етапів проєктування функціональних зон на засадах людиноцентрованого підходу в межах Проєкту.

Так, учасниками тренінгу було засвоєно теоретичні засади людиноцентрованого проєктування: сутність та структуру людиноценрованого проєктування, технології (етапи) людиноцентрованого проєктування, роль емпатії в процесі створення інновацій, принципи формування й організації роботи команди проєкту  та ін.

Практико зорієнтованими завданнями, які виконували учасники тренінгу, були присвячені обговоренню змісту діяльності та потреб цільових груп в межах проєктування функціональних зон у рамках Проєкту, змісту і завдань проєктування громадських просторів на засадах людиноцентрованого підходу тощо.

Результатом роботи першого дня стала розробка завдань для проєктування функціональних зон – Конференц-зали та 6 освітньо-культурних центрів: Центру психологічного відновлення та адаптації, Центру розвитку кар’єри, Центру розвитку лідерських навичок, Лабораторії розвитку творчих навичок, Інформаційного центру, Інклюзивного центру.

Перший день тренінгової сесії завершився підведенням підсумків, плануванням наступного дня та дружньою вечерею.

   

Цей документ був підготовлений за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цього документу є виключно відповідальністю ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, і ні в якому разі не може розглядатися як позиція Європейського Союзу.

За інформацією команди Проєкту

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024