Круглий стіл
12.5.2020
12 травня кафедра педагогіки провела круглий стіл ,,Особливості реалізації концептуальних засад Нової української школи: науково-практичний майданчик майбутнього вчителяˮ.
Круглий стіл об’єднав онлайн студентів навчально-наукового інституту фізичного виховання і спорту та факультету природничих наук. Студенти 3 курсу спеціальностей ,,Середня освіта. Здоров’я людиниˮ, ,,Середня освіта. Фізична культураˮ та ,,Середня освіта. Біологіяˮ під керівництвом кураторів заходу – доцентів кафедри педагогіки Інни Курліщук та Олени Сeваст’янової – активно долучилися до обговорення теоретико-методичних засад та практичних проблем реформування української освіти.
Підкреслюючи мету повної загальної середньої освіти у різнобічному розвитку, вихованні і соціалізації особистості, яка матиме стійке прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, учасники круглого столу піднімали актуальні для майбутніх вчителів питання особистісно-професійного розвитку вчителя, реалізації технології педагогіки партнерства, ефективного використання нових освітніх ІТ – технологій, створення здоров’язберігаючого освітнього середовища, способів протидії шкільному булінгу тощо.
Особливо зацікавили учасників заходу доповіді Вікторії Калініної ,,Педагогічні проблеми шкільного булінгуˮ, Богдана Мірошника ,,Ефективність дистанційного навчання в умовах карантинуˮ, Миколи Бута ,,Особливості попередження булінгу в освітньому середовищіˮ (,,Середня освіта. Біологіяˮ, ФПН), Артема Княгницького ,,Інтегрально-креативна парадигма розвитку і навчання дітей в умовах НУШ (на прикладі уроків фізичної культури)ˮ, Дмитра Терентьєва ,,Онлайн-середовище і сучасна школаˮ (,,Середня освіта. Фізична культураˮ, НН ІФВС) та Олексія Лемзякова ,,Безконфліктний освітній простір: міфи та реальністьˮ (,,Середня освіта. Здоров’я людиниˮ, НН ІФВС).
Куратори круглого столу наголосили, що реалізація Концепції нової української школи передбачає, у першу чергу, появу вчителів нової формації. І саме сучасні студенти педагогічних спеціальностей – ті майбутні випускники вишів, що мають унікальну можливість повернутися до стін рідних шкіл успішними реформаторами, бо добре розуміють специфіку старого навчання і перспективи новітніх освітніх реформ.
За матеріалами кафедри педагогіки НН ІПП