Проведення науково-практичного семінару
7.5.2020
У рамках щорічних заходів до Днів науки на кафедрі дефектології та психологічної корекції НН ІПП був проведений Тиждень науки.
В режимі карантину викладачі кафедри активно працюють, пізнають нові онлайн-платформи та не полишають своїх традицій.
5 травня викладачі кафедри Анастасія Мухіна, Наталія Сєромаха провели зі студентами спеціальності ,,Спеціальна освіта” науково-практичний семінар на тему ,,Сенсорні особливості дітей з розладами аутистичного спектра. Стратегії допомоги”. Семінар відбувся в режимі онлайн через сесію Skype. Були розглянуті питання: 1. Основні характеристики дітей з розладами аутистичного спектра (РАС). 2. Сенсорні особливості дітей з РАС. 3. Основні стратегії допомоги дітям з РАС з корекції сенсорної сфери.
У ході семінару Анастасія Мухіна зауважила, що багато проблем у поведінці пов’язані з тим, що люди з РАС сприймають та опрацьовують сенсорну інформацію якісно інакше, аніж люди з нейротиповим розвитком. У більшості дітей з РАС виявляється ціла черга відхилень у сенсорній сфері. Наталія Сєромаха зазначила, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Багато труднощів, що викликані сенсорними особливостями дітей з РАС, можна скорегувати за умови створення особливого сенсорного середовища чи використання спеціального обладнання. При цьому особливості сприйняття кожної дитини з РАС є індивідуальним. Викладачі кафедри познайомили слухачів семінару з основними напрямками методу сенсорної інтеграції; проаналізували типові практичні ситуації, з якими стикаються спеціалісти в роботі з дітьми з РАС; на конкретних прикладах розібрали прийоми корекції сенсорної сфери у дітей з розладами аутистичного спектра.
За інформацією кафедри дефектології та психологічної корекції
НН ІПП