Олімпіада з педагогіки
13.12.2019
13 грудня 2019 року кафедрою педагогіки НН ІПП було проведено заключний практичний тур І-го етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки.
У заході взяло участь 48 студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які представили всі навчально-наукові інститути та факультети нашого університету.
Олімпіада проходила у два тури:
І – теоретичний (відбірковий): студенти розв’язували тести, які складалися з питань з історії педагогіки, загальної педагогіки, теорії освіти й навчання, теорії виховання, сучасних технологій навчання та організації педагогічного дослідження;
ІІ – практичний: студенти виконували пошуково-дослідницькі та творчі завдання, зокрема демонстрували аналітично-дослідницьку розробку на тему «Сучасний учитель нової української школи» та вирішували практичні педагогічні задачі.
Підбиваючи підсумки заходу, журі в складі голови – завідувачки кафедри педагогіки доцента Вікторії Швирки – та доцентів кафедри педагогіки Оксани Алексєєвої, Інни Курліщук відзначило інноваційні підходи учасників олімпіади до розв’язання поставлених завдань, креативне бачення шляхів розбудови нової української школи й образу сучасного вчителя, його функцій і ролі в становленні особистості учня, створенні для школяра персоналізованої програми розвитку.
За результатами двох турів олімпіади було визначено переможців: І місце – Горбань Анастасія, студентка 4 курсу ФУФСК; ІІ місце – Глущенко Олена, студенка 4 курсу ФПН та Дибка Юлія, студентка 4 курсу ФУФСК; ІІІ місце – Верецун Тамара, студентка 3 курсу ІІМВСПН.
Також журі відзначило цікаве розуміння образу сучасного вчителя історії, який презентував Моїсеєнко Ярослав, студент 3 курсу ІІМВСПН та використання інноваційних інтерактивних технологій під час уроку, продемонстроване Лук’янцевою Надією, студенткою 4 курсу ФПН.
Переможців і учасників І-го етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки привітав ректор університету, професор Сергій Савченко, який наголосив на важливості таких заходів, що є важливими в становленні сучасного педагога, його наукового світогляду, формують позитивне й відповідальне ставлення студентської молоді до обраного фаху й професійну компетентність майбутніх учителів, сприяють творчій самореалізації в обраній спеціальності, і побажав молоді впевненості на шляху досягнення значущих навчальних цілей і високих результатів у професійному майбутньому!
Кафедра педагогіки НН ІПП