Я – українець!
22.11.2019
Для студентів НН ІКМ були проведені кураторські години на тему ,,Я – українець!ˮ, присвячені Дню Гідності та Свободи.
21 листопада наша країна відзначила День Гідності та Свободи. У 2019 році свято відбулося під гаслом ,,Вільні творити майбутнє!ˮ.
Для студентів усіх спеціальностей були проведені кураторські години на тему ,,Я – українець!ˮ, присвячені Дню Гідності та Свободи. Головною метою заходу було підсилити почуття національної самосвідомості, гідності та громадянської активності, повагу до української культури, почуття гордості за свою Батьківщину, а також актуалізувати питання голодомору як національної трагедії, про яку не можна забувати.
Студенти уважно слухали і дивилися сучасні відеоролики інформаційної кампанії Національного музею Революції Гідності та Міністерством культури, молоді та спорту, відеокліп гурту ТНМК ,,Історія України — повна і безкомпромісна, без прикрас і попсиˮ та відеоролик звичайного громадянина України, який показує свій дім – Україну, пишаючись, що в ній він вільний, показуючи, що ,,Україна – це окремий світ, в якому є все!ˮ.
Студенти спеціальності ,,Аудіовізуальне мистецтво та виробництвоˮ пограли у справжній брейн-ринг, де боролися дві команди: ,,Нескореніˮ та ,,Незалежніˮ. Питання були про історію та культуру України, про її видатних діячів у формі ребусів та бліц-питань. Переможцями вийшла команда ,,Незалежніˮ.
Для спеціальності ,,Музичне мистецтвоˮ куратори обрали просвітницький формат: до питань гідності та свободи додалося обговорення Голодомору як страшної трагедії українського народу, а також виступи студентів. Окремої уваги заслуговує виконання студенткою Оксаною Андрєєвою зворушливої та сумної пісні ,,Свічаˮ на музику відомого композитора Мирослава Скорика, після якої було оголошено хвилину мовчання у пам’ять про тих, хто загинув у роки голоду.
Студенти спеціальностей ,,Хореографіяˮ та ,,Образотворче мистецтвоˮ розглянули мистецькі твори, присвячені тематиці Революції гідності, а також подивилися міні-фільм, знятий одним зі студентів, Артемом Очнєвим, присвячений питанню збереження мови національних меншин в Україні.
В кінці кураторських години прозвучали запитання: ,,Що кожен з вас може зробити для своєї країни?ˮ Студенти зробили висновок, що у їх силах залишитись в Україні та допомагати їй розвиватись, берегти її природу, культуру та мову і у майбутньому виховати своїх дітей так, щоб у них не було сумніву в тому, що їхня країна не гірша за інші, що рідна мова – українська, а вони – українці.
Навчально-науковий інститут культури та мистецтв