Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Засідання ректорату

11 листопада відбулося планове засідання ректорату.

На порядку денному було розглянуто питання про затвердження Комплексу рекламно-профорієнтаційних заходів в університеті на 2019-2020 н.р.

Заслухавши й обговоривши доповідь начальника відділу маркетингу Ірини Бахмет, ректорат відзначає, що Комплекс рекламно-профорієнтаційних заходів щодо залучення абітурієнтів до навчання у рамках програми підтримки позитивного іміджу освітнього закладу є невід’ємною складовою функціонування освітнього закладу.

У минулому навчальному році відповідно до затвердженого Комплексу рекламно-профорієнтаційних заходів на 2018 – 2019 було реалізовано такі завдання:

  • сформовано в суспільстві стійкий позитивний імідж освітнього закладу;
  • посилено роль інформаційної політики й реклами освітніх послуг;
  • організовано ефективну професійну орієнтацію випускників.

Ознайомлення населення регіону, держави та інших країн із освітніми послугами ЛНУ здійснювалося за допомогою комплексної рекламної кампанії, яка включала в себе висвітлення діяльності університету в регіональних та всеукраїнських ЗМІ, інтернет телерадіостудії „Університетська хвиля”, соціальних мережах „Фейсбук” та „Інстаграм” (статті, телевізійні репортажі, інтерв’ю, оголошення та ін.); розповсюдження інформаційних матеріалів на підприємствах, в організаціях, серед учасників проведення ООС, а також електронною поштою у загальноосвітніх закладах регіону; розміщення листівок університету у громадському транспорті, в громадських місцях м. Старобільськ; участь у регіональних, обласних та міжнародних виставках, презентаційних форумах, ярмарках професій, зокрема таких як „Сучасні заклади освіти”, де експозицію університету переглядають тисячі потенційних абітурієнтів.

Комплекс рекламно-профорієнтаційних заходів щодо залучення абітурієнтів до навчання на 2019 – 2020 н.р. у межах програми підтримки позитивного іміджу освітнього закладу враховує основні маркетингові форми та методи покращення рекламної політики щодо висвітлення діяльності університету.

Разом з тим є низка чинників, які перешкоджають ефективному проведенню рекламно-профорієнтаційної кампанії та потребують вирішення: потребує удосконалення співпраці відділу маркетингу зі структурними підрозділами університету задля своєчасного оновлення інформації та висвітлення подій на університетському вебсайті, телерадіостанції „Університетська хвиля”, соціальних сторінках, каналі YouTube; бракує оргтехніки задля друку інформаційних матеріалів, що потрібні для виїздів до загальноосвітніх шкіл, гімназій, закладів професійно-технічної освіти та закладів вищої освіти І – ІІ рівнів акредитації Луганської та Донецької областей; обмежене фінансування не дозволяє вповні забезпечити організацію та проведення рекламних кампаній, зокрема розміщення оголошень та анонсів на телевізійних каналах, радіостанціях, газетах; виготовлення поліграфічної та сувенірної рекламної продукції; оновлення рекламних стендів, що розташовані на території університету.

В обговоренні цього питання взяли участь проректор з науково-педагогічної роботи Дмитро Ужченко, завідувач кафедри політології та правознавства НН ІІМВСПН Світлана Вовк, декан факультету природничих наук Наталія Мацай.

Серед різного було розглянуто поточні робочі питання.

Вікторія Калініна, прес-центр ЛНУ

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024