ЛНУ ім. Т. Шевченка за європейський вибір: студенти і викладачі оцінили дистанційну форму навчання
2.6.2015
До кінця навчального року ЛНУ вирішив дізнатися, наскільки є ефективним дистанційне навчання.
Фахівці опитали викладачів і студентів. Тих учнів, які не приїжджають на аудиторні заняття, просили заповнити анонімні анкети в системі Moodle. Результат опитування був цілком позитивним: європейські технології зручні і допомагають добре засвоювати матеріал.
Цього року вуз вперше використав онлайн-навчання. За підсумками року студенти та викладачі залишили багато хороших відгуків про організацію самої дистанційної навчальної системи, про вміст сайту, про частоту його оновлення.
Начальник відділу аналізу та перспективного розвитку університету Микола Семенов відзначає, що сьогодні вуз робить європейський вибір, зосереджується на сучасних підходах до технологій. Те, що фахівці вузу забезпечили зручність, якість, відкритість і прозорість у використанні сайту, є високим показником роботи університету. Заступник завідувача відділом Катерина Котеленець підкреслює: «Організувати роботу за три місяці і отримати хороші відгуки студентів – це чудовий результат. Їхні думки дуже важливі для подальшої роботи, для її вдосконалення ».
У ході анкетування студенти та викладачі могли також залишити свої пропозиції, як поліпшити роботу в онлайн-режимі. Багато студентів говорили, що таку форму навчання легко поєднувати в роботою: «Сайт досить зручний. З його допомогою ми можемо почитати матеріали лекцій та індивідуальні завдання. Для мене великий плюс, що можна швидко знайти потрібний розділ. Думаю, що дистанційне навчання зручно в першу чергу тим, що кожен студент може самостійно будувати свій графік роботи», – говорить студентка факультету української філології та соціальних комунікацій Ольга Вільчинська.
Про своє враження від року дистанційного навчання говорить і студентка інституту історії, міжнародних відносин і соціально-політичних наук Аліна Пантелеймонова: «Говорячи про роботу в системі Moodle, я точно можу сказати, що наша робота просувається продуктивно. Звичайно, вчитися вдома не так повноцінно, як в аудиторіях, тим не менше, зв’язок з викладачами є, перевіряються роботи досить-таки швидко, та й з потижневим режимом дуже зручно».
У ЛНУ відзначають, що робота студентів на сайті дистанційного навчання, їх успішність, значно підвищилася в порівнянні зі стаціонарним навчанням. Для продуктивної ж роботи навчання в дистанційному режимі необхідно поєднувати з аудиторними заняттями, що передбачається вузом.
Прес-центр ЛНУ (м. Старобільськ)