Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Засідання ректорату

Сьогодні в університеті відбулося планове засідання ректорату.

На порядку денному було розглянуто питання про роботу відділу маркетингу.

Заслухавши й обговоривши доповідь начальника відділу маркетингу І.В. Бахмет, ректорат відзначає, що головною метою роботи відділу є підвищення конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг, формування об’єктивного уявлення і підтримання об’єктивного іміджу університету.

Основними завданнями відділу маркетингу є організація комплексного вивчення і аналіз вітчизняного та зарубіжного ринків освітніх послуг, перспектив їхнього розвитку з метою одержання інформації щодо співвідношення попиту і пропозиції, рівня цін на освітні послуги; організація роботи з аналізу ефективності рекламних заходів у ЗМІ, найбільш ефективних форм і методів рекламування освітніх послуг, які надаються в ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”; розробка та розміщення інформаційного матеріалу, аудіо- та відеоробіт на офіційному веб-сайті, у соціальних мережах та каналі YouTube; розповсюдження рекламної продукції під час профорієнтаційної роботи серед випускників закладів середньої освіти, професійно-технічної освіти, вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації та інших зацікавлених осіб, абітурієнтів у межах області, України та за її кордоном; підготовка та розміщення інформаційних матеріалів і реклами у ЗМІ, а також у довідниках та банках даних різних установ.

У 2017-2018 навчальному році маркетингова політика була спрямована на формування іміджу ЛНУ імені Тараса Шевченка завдяки ЗМІ, на проведення рекламних акцій; планування та здійснення профорієнтаційної роботи; підготовку та участь у ІХ Міжнародній виставці „Сучасні навчальні заклади – 2018”; виготовлення та розповсюдження рекламно-поліграфічної продукції, відеосюжетів та інтерв’ю задля висвітлення діяльності університету; модернізацію сайту тощо.

У межах рекламно-профорієнтаційної роботи співробітники відділу маркетингу взяли участь в обласних профорієнтаційних заходах: „Професійна палітра” (м. Сєвєродонецьк), „Ярмарок професій» (м. Старобільськ), зустрічах з Донецьким регіональним центром оцінювання якості освіти.

Інформаційно-рекламна політика передбачала співпрацю зі ЗМІ щодо розміщення прес-релізів новин про події в ЛНУ, з телеканалами щодо запуску реклами та рухомих рядків, телевізійних репортажів, а також висвітлення діяльності університету на офіційному сайті університету, каналі YouTube та соціальних мережах Facebook та Instagram.

Покращенням рекламної діяльності стала робота online-радіостанції „Університетська хвиля”, контент якої наповнено освітніми, музично-розважальними, культурно-історичними та інформаційно-ознайомчими програмами.

Протягом року співробітниками відділу велася робота з підтримки та оновлення вмісту веб-сайту. Так, за Всесвітнім рейтингом університетів uniRank University Ranking 2018, наш університет посів 1 місце серед університетів Луганської області, а серед вітчизняних вишів – 15 місце.

Отже, в цілому робота відділу маркетингу здійснюється на належному рівні.

Разом з тим у роботі відділу маркетингу існує низка чинників, які перешкоджають ефективній та успішній роботі та потребують вирішення: удосконалення співпраці зі структурними підрозділами університету задля своєчасного оновлення інформації та висвітлення подій на університетському веб-сайті, онлайн-радіо „Університетська хвиля”, соціальних сторінках, каналі YouTube; недостатнє фінансування для організації та проведення рекламних кампаній, зокрема для оголошень та анонсів на телевізійних каналах, радіостанціях, газетах; працівники відділу потребують підвищення кваліфікації, адже мають мінімальний досвід роботи у сфері маркетингу.

Олена Смитаніна,

прес-центр ЛНУ імені Тараса Шевченка

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024