Аудиторні тижні в ІЕБ
4.11.2016
В навчально-науковому інституті економіки та бізнесу розпочалися аудиторні тижні.
Навчально-науковий інститут економіки та бізнесу здійснює освітню діяльність з 2001 року, формуючи активних, цілеспрямованих особистостей, здатних до саморозвитку та особистого вдосконалення. Структурний підрозділ керується у своїй діяльності кращими світовими освітніми традиціями, надаючи випускникам широкі можливості для працевлаштування,
З 31 жовтня по 9 листопада для студентів спеціальностей «Фінанси і кредит» та «Маркетинг» розпочалися аудиторні тижні. З метою ознайомлення з організацією навчального процесу було проведено загальні збори, під час яких присутніх привітав директор інституту В.П. Хмель, який наголосив, що активна студентська молодь – це запорука успіху навчального закладу.
Завідувач кафедри фінансів, обліку та банківської справи Наталія Олексіївна Рязанова зазначає, що аудиторні тижні надають змогу покращити взаємодію між викладачами та студентами, відкривають нові можливості для ефективної організації навчального процесу.
За ініціативи кандидата економічних наук Д.В. Сорочан, в навчально-науковому інституті економіки та бізнесу буде організовано ділову гру «Страусина ферма», під час якої студенти зможуть поглибити власні знання та здобути навички з сегментування ринку та розробки програми маркетингу підприємств.
Аудиторні тижні надають можливість не тільки поглибити знання з дисциплін, але й покращити взаємодію між учасниками навчального процесу, сформувати потужний колектив студентської молоді та виховати соціально-активних громадян нашої країни.
Олег Черниш, прес-центр
ЛНУ імені Тараса Шевченка