Який він військовий маркетинг
13.10.2025
9 жовтня завідувачка кафедри економіки і маркетингу Людмила Горбатюк, разом із здобувачами вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Економіка» ННІ БМ, долучились до потужного вебінару – «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд»
Захід був організований Українською асоціацією маркетингу (uam@uam).
Спікерами вебінару стали комунікаційники військових частин «Азов», 3-ї ОШБр та «Хартія». Зокрема:
- Ярослав Друзюк, військовослужбовець секції інформаційно-аналітичного забезпечення штабу 13 бригади НГУ «Хартія».
- Валентин Дзюбенко, заступник начальника відділу стратегічних комунікацій 1-го корпусу НГУ «Азов».
- Олександр Бородін, старший офіцер відділу комунікації Третього армійського корпусу.
Модератор: Влада Миколюк (PR-агенція PRoector).
Основні інсайти відкритої зустрічі:
- Як побудовано відділ маркетингу чи комунікацій у бригаді?
- Які інструменти (офлайн/ онлайн-кампаніі) виявились найбільш ефективними, а які – найбільш провальними і даремно витраченим часом?
- З чого почати та як побудувати ефективний відділ комунікацій у своєму підрозділу за мінімумом ресурсів?
- Як залучити правильних інфлюенсерів, правильний бізнес, правильні івенти, правильні індустріі на свою підтримку?
Висловлюємо щиру подяку Збройним силам України за відкритий діалог та щоденний захист
Українській асоціації маркетингу за запрошення та організацію надзвичайно актуального заходу.
До нових зустрічей!
За інформацією кафедри економіки і маркетингу


