Засідання наукового гуртка «Пошук»: «Штучний інтелект в освіті та науці»
26.5.2025
22 травня на кафедрі публічної служби й управління навчальними закладами відбулося чергове засідання наукового гуртка «Пошук»: «Штучний інтелект в освіті та науці».
Темою обговорення стало одне з найактуальніших питань сучасності – «Штучний інтелект в освітньому процесі і наукових дослідженнях».
У роботі гуртка взяли участь викладачі кафедри, здобувачі вищої освіти спеціальностей 281 «Публічне управління та адміністрування» та 073 «Менеджмент», які активно долучилися до дискусії щодо можливостей і викликів впровадження технологій штучного інтелекту в сучасну освіту та науку.
Особливо значущою подією заходу стало запрошення почесного гостя – Сидоренка Сергія Юрійовича, здобувача третього рівня вищої освіти кафедри публічної служби й управління навчальними закладами навчально-наукового інституту публічного управління і післядипломної освіти. Він також є викладачем інформатики ПТУ №44 м. Миргорода, сертифікованим викладачем Microsoft та експертом у сфері цифрових технологій.
У ході своєї доповіді Сергій Юрійович поділився практичним досвідом застосування AI-інструментів у дослідницькій діяльності та управлінні освітніми процесами, що викликало жваве обговорення серед учасників заходу. Окрім того, модераторами заходу було окреслено основні принципи академічної доброчесності, що є невід’ємною складовою якісної освітньої діяльності та наукових досліджень.
Було наголошено на важливості дотримання етичних стандартів, прозорості у проведенні досліджень, коректного цитування джерел та запобігання проявам плагіату. Учасники заходу мали можливість обговорити практичні аспекти застосування академічної доброчесності у своїй діяльності, що сприяло формуванню усвідомленого ставлення до відповідальності кожного науковця та освітянина.
Таке поєднання технологічних інновацій та етичних принципів ще більше підкреслило значущість сучасного підходу до освіти, який базується на відкритості, обґрунтованості та відповідальності. Атмосфера заходу сприяла активному діалогу та мотивації учасників до подальшого вдосконалення власної професійної діяльності.
Засідання стало майданчиком для обміну думками, презентації ідей й формування нових напрямів досліджень, що поєднують публічне управління, менеджмент та інноваційні цифрові технології.
За інформацією кафедри публічної служби й управління навчальними закладами


