Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Фіналісти освітньо-карʼєрного проєкту “Marketing Brand Academy”

Студенти кафедри економіки та маркетингу 1-3 курсів успішно взяли участь в Marketing Brand Academy – освітньо- карʼєрному проєкті від студентської організації UGEN.

Основна мета заходу – розвиток компетенцій у сфері маркетингу та бренд-менеджменту.

Протягом 17-21 лютого 2025 року студенти:

  • Досліджували сучасні маркетингові стратегії та тенденції.
  • Вивчали методи бренд-менеджменту та цифрового маркетингу.
  • Опановували навички маркетингових досліджень та аналізу даних.
  • Брали участь у практичному кейс-чемпіонаті.

Команда називалася «Коти-мандрівники» у складі:

  • Вероніки ДАОЛАТЗАЙ  – студентки 3 курсу освітньої  програми Маркетинг.
  • Вікторії БОРИСЕНКО  – студентки 2 курсу освітньої програми Економіка.
  • Вероніки КУКОВЯКІНОЇ – студентки 1 курсу освітньої програми Маркетинг.
  • Маріанни ПЕНДЮР – студентки 1 курсу освітньої програми Маркетинг.
  • Олега КОЗЛОВА – студента 1 курсу освітньої програми Маркетинг.

Команда УВІЙШЛА ДО ФІНАЛУ змагання, продемонструвавши високий рівень підготовки та креативності у вирішенні маркетингових задач. Студенти отримали сертифікати фіналістів конкурсу.

Вітаємо наших здобувачів вищої освіти із досягненням та бажаємо подальших успіхів у професійній сфері!

 

Кафедра економіки і маркетингу ННІБМ

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025