Гостьовий семінар
16.12.2024
Гостьовий науково-практичний семінар для здобувачів кафедри романо-германської філології.
У рамках міжнародної співпраці кафедри романо-германської філології (ННІФіЖ) з кафедрою англійської мови та американістики (Faculty of Art, Matej Bel University, Banska Bystrica) та з метою реалізації ключових компетентностей ОПП, що реалізуються на кафедрі, 05 грудня 2024 року для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти проф. Яна Яворчикова, (Jana Javorčíková) та проф. Петра Єсенська (Petra Jesenská) провели надзвичайно надихаючий та корисний науково-практичний семінар з методики викладання іноземних мов.
Основною метою англомовного науково-практичного семінару було ознайомлення здобувачів із сучасними тенденціями та інноваційними методиками у викладанні іноземних мов. Семінар був спрямований на покращення професійних компетентностей, обмін досвідом та інтеграцію новітніх освітніх технологій у навчальний процес.
Гостьові спікери презентували доповіді на такі актуальні теми, як: «Міжкультурний підхід у навчанні іноземним мовам», «Розвиток комунікативної компетентності через проєктну діяльність», «Інтеграція цифрових технологій у процес викладання іноземних мов» тощо.
Під час практичної частини учасники семінару взяли участь у майстер-класах:
- Використання інтерактивних платформ для викладання (Zoom, Padlet, Kahoot).
- Розробка та впровадження інтегрованих уроків на основі сучасних методик (Task-Based Learning, CLIL).
- Практичне заняття з розвитку навичок аудіювання та говоріння через автентичні матеріали.
На завершення учасники поділилися своїми враженнями від заходу, зазначивши його практичну цінність.
Науково-практичний семінар підтвердив важливість залучення гостьових лекторів до освітнього процесу. Кафедра романо-германської філології планує проводити подібні заходи щонайменше раз на семестр, орієнтуючись на конкретні запити здобувачів і викладачів.
Кафедра романо-германської філології,
Інформаційний центр навчально-наукового
інституту філології і журналістики.