Звіт з мовно-комунікативної практики на кафедрі романо-германської філології
29.11.2024
Згідно з графіком освітнього процесу, з 4 листопада по 24 листопада здобувачі вищої освіти 3 курсу кафедри романо-германської філології проходили мовно-комунікативну (навчальну) практику.
Мета практики передбачала розвиток у здобувачів освіти комунікативної компетентності на основі соціальної та історико-культурної інформації про рідний край.
Завдання практики містили опанування лексико-граматичного матеріалу, необхідного для представлення соціальної та історико-культурної інформації, а також розробку тематичного словника; складання екскурсії англійською мовою до музею; презентацію екскурсії та її обговорення.
У зв’язку з дистанційним форматом навчання практика відбувалася онлайн, що дало змогу використовувати різноманітні цифрові інструменти для виконання завдань.
За результатами практики студенти розробили тематичні словники, до яких увійшла лексика, пов’язана з історією, культурою та соціальними аспектами рідного краю. Особлива увага приділялася інтерактивним методам вивчення матеріалу, що забезпечило краще засвоєння інформації. Учасники практики створили детальні описи екскурсій до місцевих музеїв та історичних пам’яток. У разі неможливості реального відвідування музею пропонувалося скористатися ресурсом «Музеї України у віртуальному просторі».
Кожен здобувач освіти представив свою екскурсію англійською мовою, після чого відбулося її обговорення в групі. Це сприяло розвитку навичок публічного мовлення, критичного мислення та вміння аналізувати й оцінювати інформацію.
Керівником практики була кандидат педагогічних наук, доцент кафедри романо-германської філології Юніна Ольга Євгенівна. Вона надавала студентам методичну підтримку, допомагала у створенні тематичних словників, давала рекомендації щодо організації екскурсій та оцінювала презентації.
Мовно-комунікативна практика дала змогу студентам:
- Поглибити знання англійської мови у сфері соціальної та історико-культурної інформації.
- Розвинути навички складання й проведення екскурсій.
- Удосконалити вміння презентувати й обговорювати культурно-історичну інформацію.
Практика підтвердила її важливість для професійного становлення здобувачів освіти, поєднання теорії та практики, а також формування необхідних компетентностей для роботи в умовах сучасного світу.
Кафедра романо-германської філології,
Інформаційний центр
Навчально-наукового інституту філології і журналістики