Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Звіт з мовно-комунікативної практики на кафедрі романо-германської філології

Згідно з графіком освітнього процесу, з 4 листопада по 24 листопада здобувачі вищої освіти 3 курсу кафедри романо-германської філології проходили мовно-комунікативну (навчальну) практику.

Мета практики передбачала розвиток у здобувачів освіти комунікативної компетентності на основі соціальної та історико-культурної інформації про рідний край.

Завдання практики містили опанування лексико-граматичного матеріалу, необхідного для представлення соціальної та історико-культурної інформації, а також розробку тематичного словника; складання екскурсії англійською мовою до музею; презентацію екскурсії та її обговорення.

У зв’язку з дистанційним форматом навчання практика відбувалася онлайн, що дало змогу використовувати різноманітні цифрові інструменти для виконання завдань.

За результатами практики студенти розробили тематичні словники, до яких увійшла лексика, пов’язана з історією, культурою та соціальними аспектами рідного краю. Особлива увага приділялася інтерактивним методам вивчення матеріалу, що забезпечило краще засвоєння інформації. Учасники практики створили детальні описи екскурсій до місцевих музеїв та історичних пам’яток. У разі неможливості реального відвідування музею пропонувалося скористатися ресурсом «Музеї України у віртуальному просторі».

Кожен здобувач освіти представив свою екскурсію англійською мовою, після чого відбулося її обговорення в групі. Це сприяло розвитку навичок публічного мовлення, критичного мислення та вміння аналізувати й оцінювати інформацію.

Керівником практики була кандидат педагогічних наук, доцент кафедри романо-германської філології Юніна Ольга Євгенівна. Вона надавала студентам методичну підтримку, допомагала у створенні тематичних словників, давала рекомендації щодо організації екскурсій та оцінювала презентації.

Мовно-комунікативна практика дала змогу студентам:

  • Поглибити знання англійської мови у сфері соціальної та історико-культурної інформації.
  • Розвинути навички складання й проведення екскурсій.
  • Удосконалити вміння презентувати й обговорювати культурно-історичну інформацію.

Практика підтвердила її важливість для професійного становлення здобувачів освіти, поєднання теорії та практики, а також формування необхідних компетентностей для роботи в умовах сучасного світу.

 

Кафедра романо-германської філології,
Інформаційний центр
Навчально-наукового інституту філології і журналістики

 

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024