Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Відкрите заняття Катерини Білобровської

Доктор філософії Катерина Білобровська за спеціальністю 035 Філологія провела відкрите заняття для здобувачів вищої освіти 4-го курсу першого (бакалаврського) рівня освітньої програми «Ведучий програм телебачення».

15 листопада 2024 р. Білобровська Катерина Олександрівна, доктор філософії за спеціальністю 035 Філологія, викладач кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням провела відкрите заняття на тему: «I Learn and Create Art» («Я вивчаю та створюю мистецтво») в межах освітнього компонента «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти 4-го курсу першого (бакалаврського) рівня освітньої програми «Ведучий програм телебачення» спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», освітньої програми «Образотворче мистецтво» спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», освітньої програми «Музичне мистецтво» спеціальності 014 «Середня освіта», освітньої програми «Музичне мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво», освітньої програми «Хореографія» спеціальності 024 «Хореографія», освітньої програми «Графічний дизайн» спеціальності 022 «Дизайн».

Заняття було логічно побудоване з дотриманням усіх методичних вимог. Викладач чітко спланувала цілі і завдання. На всіх етапах заняття, що були послідовно пов’язані між собою, Катерина Білобровська вміло застосовувала методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, використала технології інтерактивного навчання, поглибила знання здобувачів з лексичних тем «Art», «Creativity», «Inspiration» («Мистецтво», «творчість», «натхнення», граматичної теми «Used to». Методи предметно-мовного інтегрованого навчання дозволили досягнути впевненого рівня взаємодії зі здобувачами та отримати позитивний зворотній звʼязок. Така форма проведення заняття допомогла активізувати пізнавальну діяльність здобувачів, удосконалити навички співпраці, спілкування; розвивати творче й критичне мислення, загальну ерудицію та культуру, аналітичні та комунікативні здібності здобувачів; сприяла формуванню професійно орієнтованої комунікативної компетентності.

Вправи були спрямовані на розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання говоріння, письмо). Практичні завдання були розраховані на поглиблене вивчення та закріплення знань з теми культури, мистецтва і творчості. Здобувачі вищої освіти вправно володіли тематичною лексикою, вміло виконували вправи, вели діалогічне мовлення, ставили питання, висловлювали власні думки, обговорювали проблемні питання.

Протягом заняття здобувачі вищої освіти продемонстрували високий рівень мовної підготовки, зацікавленість до вивчення дисципліни. Їхня активність і залученість у процес сприяли ефективному засвоєнню матеріалу та створили позитивну атмосферу для обговорення й аналізу теми, забезпечили продуктивну взаємодію між викладачем та студентами, що є важливим чинником для досягнення навчальних цілей.

Кафедра іноземних мов за професійним спрямуванням,
Інформаційний центр навчально-наукового
інституту філології і журналістики

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024