Лекція «Поняття маркетинг»
7.11.2024
5 листопада співробітники відділу маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка провели лекцію із студентами 1-ших курсів Старобільського фахового коледжу та Фахового коледжу ЛНУ.
Маркетологи представили свій відділ за допомогою презентації, розповіли здобувачам освіти, яка мета і завдання відділу в закладі ЗВО, що таке освітній маркетинг та навели приклади.
«Для нашого відділу маркетингу Луганського національного університету імені Тараса Шевченка ця професія, хоч і не легка, але дуже цікава та динамічна: кожен проєкт, захід — як окрема історія, яку треба розробити, опрацювати, висвітлити від початку до фіналу, виявити «плюси» і «мінуси». Це можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових послуг, цікавинок, які формують освітній ринок», – повідомила присутнім керівниця відділу Євгенія Кулик, запросивши студентів до співпраці.
Під час лекції провідний фахівець відділу маркетингу Тетяна Дем’янчук розкрила саме поняття маркетингу, який його вид є найбільш ефективним та провела розважальну маркетингову вікторину з питаннями та завданнями, в якій здобувачі освіти радо прийняли участь, виконуючи всі умови та креативно себе проявляючи.
Також студенти письмово пройшли невеличке опитування від відділу маркетингу та підписалися через QR-коди на всі сторінки соц.мереж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.
Завершився захід врученням усім присутнім за активну участь символічних подарунків від маркетологів з брендом університету та спільним фото.
Окрема подяка співробітникам відділу маркетингу Камілі Чернишовій і Сергію Ліпанову за професійну відео та фото зйомку.
Студенти-першокурсники подякували фахівцям-маркетологам за проведену пізнавальну лекцію і виявили бажання співпрацювати з відділом у майбутніх рекламних кампаніях.
Відділ маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка