Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Лекція «Поняття маркетинг»

5 листопада  співробітники відділу маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка провели лекцію із студентами 1-ших курсів Старобільського фахового коледжу та Фахового коледжу ЛНУ.

Маркетологи представили свій відділ за допомогою презентації, розповіли здобувачам освіти, яка мета і завдання відділу в закладі ЗВО, що таке освітній маркетинг та навели приклади.

«Для нашого відділу маркетингу Луганського національного університету імені Тараса Шевченка ця професія, хоч і не легка, але дуже цікава та динамічна: кожен проєкт, захід — як окрема історія, яку треба розробити, опрацювати, висвітлити від початку до фіналу, виявити «плюси» і «мінуси». Це можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових послуг,  цікавинок, які формують освітній ринок», – повідомила присутнім керівниця відділу Євгенія Кулик, запросивши студентів до співпраці.

Під час лекції провідний фахівець відділу маркетингу Тетяна Дем’янчук розкрила саме поняття маркетингу, який його вид є найбільш ефективним та провела розважальну маркетингову вікторину з питаннями та завданнями, в якій здобувачі освіти радо прийняли участь, виконуючи всі умови та креативно себе проявляючи.

Також студенти письмово пройшли невеличке опитування від відділу маркетингу та підписалися через QR-коди на всі сторінки соц.мереж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.

Завершився захід врученням усім присутнім за активну участь символічних подарунків від маркетологів з брендом університету та спільним фото.

Окрема подяка співробітникам відділу маркетингу Камілі Чернишовій і Сергію Ліпанову за професійну відео та фото зйомку.

Студенти-першокурсники подякували фахівцям-маркетологам за проведену пізнавальну лекцію і виявили бажання співпрацювати з відділом у майбутніх рекламних кампаніях.

 

Відділ маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024