Вступна компанія 2024 у ННІПУПО
29.5.2024
Розпочалась Вступна компанія 2024 у навчально-науковому інституті публічного управління і післядипломної освіти.
Протягом квітня-травня у навчально-науковому інституті публічного управління і післядипломної освіти відбулася серія онлайн зустрічей із освітянами Луганської, Донецької, Полтавської, Запорізької, Київської та ін. областей щодо вступу до магістратури спеціальностей 281 «Публічне управління та адміністрування», 073 «Менеджмент» (освітня програма «Управління навчальним закладом»), за якими кафедра публічної служби й управління навчальними закладами є випусковою.
До зустрічей долучилися освітяни та публічні службовці, викладачі кафедри публічної служби й управління навчальними закладами, працівники навчально-наукового інституту публічного управління і післядипломної освіти, здобувачі вищої освіти за другим (магістерським) рівнем, випускники.
З привітальним словом до гостей зверталися директор інституту, професор Володимир Заблоцький та завідувача кафедри, професор Тетяна Сич. Вони окреслили переваги щодо навчання у ЛНУ імені Тараса Шевченка, особливості освітніх програм, специфіку освітнього процесу. З умовами вступної компанії 2024 присутніх ознайомила заступник директора ННІПУПО, секретар приймальної комісії, доцент Вікторія Володавчик. Гаранти освітніх програм, доценти Ольга Саєнко й Ольга Птахина ознайомили зі спрямованістю освітніх програм, які надають можливість реалізувати індивідуальну траєкторію навчання студентів. Власним досвідом щодо навчання та подальшого кар’єрного зростання поділилися випускники магістратур, викладачі кафедри, доценти Надія Васиньова, Євген Іванов.
Найбільш чисельною була зустріч з освітянами 24 травня 2024 р. за підтримки начальника Лисичанської міської ВЦА Луганської області Шебіко Валерія Сергійовича. До зустрічі залучилося біля 90 керівників закладів освіти. Начальник управління освіти Лисичанської міської ВЦА, Худоба Тетяна Валеріївна виступила з промовою у підтримку вступної компанії.
За інформацією кафедри публічної служби й управління навчальними закладами