Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Міжнародний досвід досудового врегулювання спорів на ринку фінансових послуг

Представники НН ІБМ продовжують знайомитись з міжнародним досвідом досудового врегулювання спорів на ринку фінансових послуг.

Завдячуючи наявним багаторічним дружнім стосункам з представниками Офісу Фінансового омбудсмена Польщі, професори кафедри фінансів, обліку та банківської справи Віктор Тринчук та Юрій Клапків здійснювали візит до офісу Фінансового омбудсмена у Варшаві, організовували спільну конференцію у Кракові, розробили для здобувачів освіти третього рівня дисципліну «Захист прав споживачів на ринку фінансових послуг», мають змогу постійно долучатися до вебінарів з питань захисту прав споживачів на ринку фінансових послуг.

У Польщі фінансовий омбудсмен забезпечує саме позасудове вирішення спорів між клієнтами та суб’єктами фінансового ринку. До завдань Фінансового омбудсмена належить вжиття заходів щодо захисту клієнтів суб’єктів фінансового ринку (страхування, пенсійного, банківського та ринку капіталу), в тому числі: розгляд звернень у визначених випадках, що подаються у зв’язку із незадоволенням із рішенням фінансової установи; надання висновків до проектів правових актів з питань організації та функціонування фінансового ринку, подання до компетентних органів запитів про законодавчу ініціативу чи внесення змін до правових актів із цих питань, медіація.

Щиро дякуємо Фінансовому омбудсмену Польщі та представникам Офісу Фінансового омбудсмена за організацію та проведення цікавих вебінарів й значний внесок у підвищення рівня фінансової культури науково-педагогічних працівників та студентської молоді в Україні.

 

За інформацією кафедри фінансів, обліку та банківської справи

 

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024