Дні науки 2024 на кафедрі педагогіки
2.5.2024
Викладачі, магістранти та аспіранти кафедри педагогіки взяли участь у Днях науки 2024.
Магістранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та викладачі кафедри залучилися до віртуальної дискусії «Штучний інтелект в освіті: використовувати не можна зневажати (?!). 2.0». На освітньому порталі було розміщено дорожню карту віртуальної дискусії, інформаційний блок, вебліографію рекомендованих джерел. Обговорювалися питання: сучасні тенденції використання ШІ в освіті, інструменти ШІ (ChatGPT, Copilot, Midjourney, Runway та ін.) в освітньому процесі, етика використання штучного інтелекту в освітній та науковій діяльності.
24 квітня для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта», магістрантів та аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки було проведено Марафон освітніх технологій. Представлено такі технології: «Сучасні педагогічні методи навчання в контексті педагогіки Марії Монтессорі» (Насвіт Вікторія, 2 курс, спец. «Спеціальна освіта. Логопедія»), «Вальдорфська педагогіка» (Єрисковська Олена, 2 курс, спец. «Спеціальна освіта. Логопедія»), «Освітня технологія «Квест» (використання квестів на уроці фізики в ЗЗСО)» (Тетерещенко Олена, 2 курс, спец. «Середня освіта. Математика, Фізика»), «Технологія подкастингу в навчанні» (Дудникова Поліна, магістрантка 1 курсу спец. 011 Освітні, педагогічні науки) та ін.
25 квітня для магістрантів та аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, викладачів ННІПП було проведено вебінар «Неявне знання в педагогічній та науковій діяльності сучасного викладача». Акцентовано увагу на концепції особистісного знання М. Полані, особливостях неявного знання в педагогічній практиці (контекст, прихована програма (Hidden Curriculum), досвід педагога, інтуїція, особистісний приклад та ін.), неявному знанні у науковій сфері (досвід пізнавальної діяльності, традиції наукової школи, інтуїція та ін.).
Для викладачів ННІПП, магістрантів та аспірантів кафедри педагогіки підготовлено дайджест «Педагогіка ХХІ ст.: сторінками сучасних зарубіжних наукових видань». Представлено зарубіжні видання останніх років (видавництва: Routledge, Springer, IGI Global, Jossey-Bass, Edward Elgar Publishing та ін.) з таких проблем: тренди сучасної освіти, цифровізація освіти, інноваційні освітні технології, Soft Skills сучасного фахівця, підготовка сучасного вчителя. До більшості видань пропоновано покликання на електронні джерела.
Кафедра педагогіки