Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Участь у воркшопі

Кафедра товарознавства і торговельного підприємництва взяла участь у Воркшопі 2 «Сприяння експорту екологічно стійких та соціально відповідальних товарів з України: стратегії та можливості».

За підтримки спеціалізованого агентства Організації Об’єднаних Націй ЮНІДО реалізується унікальне завдання сприяти стимулюванню та прискоренню промислового розвитку України, сприяння досягненню всіх Цілей Сталого Розвитку.

Науково-педагогічні працівники кафедри товарознавства і торговельного підприємництва навчально-наукового інституту технологій і торгівлі взяли участь у Воркшопі 2: «Сприяння експорту екологічно стійких та соціально відповідальних товарів з України: стратегії та можливості», який відбувся 18 квітня 2024 р.

Важливість екологічної стійкості та соціальної відповідальності в сучасному експорті розглядалась на трьох сесіях:

Сесія 1: Пошук ринкових можливостей: використання практичних інструментів аналізу ринку

  • Визначення ключових тенденцій ринку: розмір ринку та його привабливість, клієнти та конкуренти.
  • Аналіз торгових потоків та міжнародної статистики за допомогою інструментів, таких як Інструменти картографування торговельної статистики та репозиторії глобальних торговельних даних.
  • Міжнародні вимоги як бар’єри та можливості: онлайн-платформи для інформації про доступ до ринку, інсайти торговельних угод та ресурси стандартів відповідності сучасному експорті.

Сесія 2: Використання сталого розвитку та соціальної відповідальності для проникнення на світовий ринок

  • Культурна адаптація та різноманіття: ключі до успіху на міжнародному ринку
  • Розуміння стійких продуктів та бізнесу: оцінка моделей споживання та впливу на зростання бізнесу.
  • Навігація у вимогах до продукції на міжнародному ринку: розрізнення регуляторних мандатів та добровільних стандартів. Ілюстрація різноманітних галузевих стандартів.

Сесія 3: Розробка стратегії та експортного плану на основі досліджень

  • Від дослідження до стратегії та плану: Розробка комплексного експортного плану з урахуванням ризиків та контрагентів.
  • Розробка ефективної експортної стратегії 4P: Продукт (адаптація до потреб ринку), Промоція (маркетингові канали та комунікація). Розміщення (логістика та дистрибуція), Ціна (конкурентне ціноутворення).
  • Впровадження принципів ESG (Екологія, Соціальний розвиток, Корпоративне Управління) на всіх етапах: стратегічне планування, розробка експортного плану, процеси due diligence (перевірка контрагентів) та ведення бізнесу.

Учасники воркшопу отримали ґрунтовні знання та практичні навички, серед яких:

  • Узагальнення знань та практичних навичок: у сфері експорту та опанування практичних інструментів, які допоможуть знайти ринкові можливості, проаналізувати статистику та відповідні стандарти.
  • Розвиток стратегічного мислення: щодо розробки експортної стратегії на основі досліджень та аналізу, включаючи врахування екологічних та соціальних стандартів.
  • Збагачення підприємницького досвіду: обмін досвідом та найкращими практиками у сфері сталого експорту; тренінг з принципів екологічної стійкості та соціальної відповідальності; отримання уявлення про важливість збереження природних ресурсів та соціальної справедливості в контексті експортних операцій; доступ до додаткових ресурсів з підтримки експорту.

Участь гарантів освітньої програми «Товарознавство та експертиза в митній справі» у подібних заходах забезпечує системне оновленню змісту освіти з урахуванням покращення якості продукції, виробленої МСП, та їх відповідності вимогам міжнародних ринків через розвиток потенціалу для розвитку промислового виробництва та якості торгівельної інфраструктури, включаючи стандартизацію, метрологію, акредитацію та послуги оцінки відповідності, та підвищення їх потенціалу.

 

 

Кафедра товарознавства і торговельного підприємництва ННІТТ

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024