Гостьова лекція «Дефект сервісу, знайти та знешкодити»
20.10.2023
20.10.2023 р відбулась гостьова лекція Юлії Косенко, операційного директора RIBAS HOTELS, на тему: «Дефект сервісу, знайти та знешкодити».
Здобувачі спеціальностей «Туризм», «Туризм і рекреація» та «Готельно-ресторанна справа» та викладачі кафедри туризму, готельної і ресторанної справи мали можливість дізнатись про:
- історію становлення групи RIBAS HOTELS,
- особливості надання послуг розміщення в різних готелях групи RIBAS HOTELS,
- сервіс, чинники, які впливають на сервіс,
- дефекти сервісу та можливості уникнення та усунення дефектів,
- стандарти обслуговування та підготовленість персоналу до роботи з гостями,
- що таке гостинність і навіщо навчатися новітнім технологіям надання сервісу.
Спікерка поділилась власним досвідом професійного зростання.
Вкотре маємо переконання в тому, що здобувачі освіти мають зустрічатися, спілкуватися з практиками, переймати їх професійний досвід, знайомитися з прикладами успішної кар’єри!
Дякуємо колегам національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» за запрошення долучитись до зустрічі.
За інформацією кафедри туризму, готельної і ресторанної справи