Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

День маркетолога в ННІнЕБ

Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва, незважаючи на складності діяльності, вдруге з 2014 року переміщеного університету, вкотре святкувала День маркетолога 25 жовтня. 

Саме у цей день 1975 року в СРСР вперше було створено Управління з маркетингу та реклами. Зберіглося це свято 25 жовтня також і в незалежній Україні.

Кафедра організувала захід на платформі Гуглміт із запрошенням не тільки студентів-маркетологів, а й гостей. Відкрив захід і поздоровив здобувачів, які навчаються за освітньою програмою «Маркетинг», завідувач випускової кафедри Вячеслав Чеботарьов. Він підкреслив значимість в сучасних умовах цієї професії, її креативність емоційний інтелект тощо. Також слово для привітань мали директор Інституту економіки та бізнесу Валерій Хмель, всі співробітники директорату та викладачі кафедри.

Кафедра запросила на свято і своїх колег – працівників відділу маркетингу нашого університету. Відділ завітав на свято у повному складі: Лариса Кочура – завідувачка відділу, Тетяна Дем’янчук – провідний фахівець І категорії та Денис Погребняк – провідний фахівець. Після привітання студентів з їхнім професійним святом, вони запросили студентів-маркетологів ІІ-ІV курсів до співпраці у проведенні маркетингових досліджень.

На запрошення прийняти участь у заході теж відгукнувся й випускник бакалаврату та магістратури спеціальності «Маркетинг» Вадим Кленька, який є наразі підприємцем у м. Дніпро. Він поділився своєю історією створення і розвитку свого бізнесу – інтернет-магазину. У студентів і викладачів було дуже багато питань з цього приводу, на які молодий підприємець із задоволенням відповів. Свято пройшло в дружній атмосфері.

Бажаємо всім здобувачам стати професіоналами своєї справи та рушійною силою нашої держави. Не втрачайте наснаги, генеруйте свої ідеї, зростайте та постійно самовдосконалюйтесь!

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024