Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

ЗАПРОШУЄМО ДО ПУБЛІКАЦІЇ СТАТЕЙ У ЖУРНАЛІ «EDUCATION AND PEDAGOGICAL SCIENCES» («ОСВІТА ТА ПЕДАГОГІЧНА НАУКА»)

Журнал видається ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

Журнал «Education and Pedagogical Sciences» («Освіта та педагогічна наука») є фаховим виданням (категорія «Б») (Наказ МОН України № 886 від 02.07.2020 року (додаток № 4) з педагогічних наук (011 – Освітні, педагогічні науки, 012 – Дошкільна освіта, 013 – Початкова освіта, 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями), 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями).

Мова публікацій:  українська, англійська. Редакція здійснює присвоєння кожному опублікованому матеріалу міжнародного цифрового ідентифікатора DOI.

Журнал включено до міжнародної наукометричної бази даних  Index Copernicus (https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=69373&lang=pl)

Журнал включено до бази European Reference Index for Humanities and Social Sciences (ERIH PLUS): https://kanalregister.hkdir.no/publiseringskanaler/erihplus/periodical/info.action?id=502395

Електронний варіант журналу розміщується на сайті журналу (http://eps.luguniv.edu.ua/index.php/eps),

на сайті репозиторію ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (http://dspace.luguniv.edu.ua/xmlui/), а також на сайті Національної бібліотеки України імені  В.І.Вернадського.

Термін подання статей та відповідних матеріалів у 3 (184) 2023 р.  електронною поштою до редакції журналу до 10 жовтня  2023 р. (включно).

До розгляду приймаються статті докторів та кандидатів наук, аспірантів, педагогів-практиків, які публікуються авторами вперше. Стаття повинна містити виклад проміжних або кінцевих результатів наукової роботи, фіксувати науковий пріоритет автора. Стаття подається в завершеному й літературно опрацьованому вигляді згідно вимог наукового стилю. Рукопис проходить подвійне сліпе рецензування та перевірку на наявність плагіату. Редакція залишає за собою право на редагування, скорочення і відхилення статей.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕКСТУ РУКОПИСУ

  1. 1. Обсяг статті (за виключенням списку джерел та анотацій) – 12-20 сторінок.
  2. 2. Формат А4, кегль 14, гарнітура Times New Roman, поля: верхнє – 2 см, нижнє – 2 см, ліве – 3 см, праве – 1,5 см, міжрядковий інтервал – полуторний.
  3. 3. Заголовок статті подається посередині рядка великими літерами, шрифт – жирний. Назва роботи може містити не більше 10 слів, розкривати сутність проблеми та бути цікавою широкому загалу науковців. У формулюванні назви статті слід уникати скорочень.
  4. 4. Після назви роботи вказується УДК. Інформація про УДК розташовується у верхньому лівому кутку без відступів (шрифт нежирний). Індекс УДК має входити до рубрики «37 Освіта. Виховання. Навчання».
  5. 5. Після УДК вказується інформація про автора – прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, посада, місто, країна, електронна адреса, ORCID ID (у разі відсутності ORCID ID можна отримати за посиланням https://orcid.org/register). Приклад подання інформації про автора:

Бутенко Людмила Леонідівна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», м. Полтава, Україна

llbutenko@gmail.com, https://orcid.org/0000-0001-8992-7889

  1. 6. Рекомендована структура статті: постановка проблеми в загальному вигляді та її зв’язок з важливими науковими чи практичними завданнями (Постановка проблеми); аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв’язання цієї проблеми та на які спирається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, яким присвячується ця стаття (Аналіз актуальних досліджень); формулювання цілей статті (Мета статті); визначення методології та методики дослідження (сукупність методів дослідження, їх основний зміст, характеристики і показники, які вони фіксують, та одиниці вимірювання) (Методологія та методи дослідження); виклад основного матеріалу дослідження з певним обґрунтуванням отриманих наукових результатів (Виклад основного матеріалу); висновки та перспективи подальших досліджень (Висновки та перспективи подальших досліджень).
  2. 7. Таблиці та інші не текстові об’єкти повинні бути пронумеровані та розміщені в тексті по центру.
  3. 8. Покликання на джерела подаються в круглих дужках, включаючи прізвище автора та рік видання (Кремень, 2012) або (Кремень, 2012; Роменець, 2013). Якщо використовуються цитати, статистика тощо, то вказується номер сторінки покликання (Кремень, 2012, с. 24).
  4. 9. Список використаних джерел подається наприкінці статті після слова «Література» й оформлюється відповідно до ДСТУ 8302:2015 (див. Зразок оформлення літератури). Бібліогра-фічний опис джерела подається з абзацу; ім’я автора (або перше слово назви) виділяється жирним шрифтом. Звертаємо увагу, що список використаних джерел має орієнтуватися на сучасну українську педагогічну бібліографію, в тому числі наукові розвідки останніх років. У статті мають бути покликання на іншомовні джерела.
  5. 10. До статті також додається перелік використаних джерел латиницею (References).

Для оформлення References обов’язковим є АРА-стиль: Автор. (Рік  публікації). Назва книги транслітерована [Назва книги англійською мовою]. Місто: Видавництво [Держава]. У дужках мова оригіналу зазначається таким чином: [in Ukrainian], [in English]. 

Рекомендований сайт для транслітерації з української мови – http://ukrlit.org/transliteratsiia. Наприклад:

Роменець В. А. Психологія творчості: навч. посіб. Київ : Либідь, 2004. 288 с.

 

Romenets, V. A. (2004). Psykholohiia  tvorchosti, navch. posib [Psychology  of  Creativity:  textbook].  Kyiv : Lybid [in Ukrainian].
Нова українська школа: основи Стандарту освіти / редкол.: Л. Гриневич та ін.; за заг. ред. М. Товкало. Львів, 2016. 64 с.

 

Tovkalo, M., & Hrynevych, L. (Eds.) (2016). Nova ukrainska shkola: osnovy Standartu osvity [New Ukrainian School: Fundamentals of the Standard of Education]. Lviv [in Ukrainian].
Саїнчук М. Парадокси феномену та колізії легітимізації терміна «фізична культура». Теорія і методика фіз. виховання та спорту. 2017. № 2.  С. 76–85. Sayinchuk, M. (2017). Paradoksy fenomenu ta koliziyi legitymizaciyi terminu «fizychna kultura» [The Paradoxes of the Phenomenon and the Collision of the Legitimisation of the Term «Physical Culture»]. Teoriya i metodyka fizychnogo vyxovannya ta sportuTheory and Methods of the Physical Education and Sports, 2, 76–85 [in Ukrainian].
Заболотний О. А. Педагогічні умови форму-вання дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Нац. ун-т біоресурсів і природо-користування України. Київ, 2010. 18 с.

DOI: https://doi.org/10.15330/esu.17.310-317

Zabolotnyi, O. A. (2010). Pedahohichni umovy formuvannia dydaktychnoi kompetentnosti maibutnikh vykladachiv vyshchykh ahrarnykh navchalnykh zakladiv [Pedagogical Conditions of Forming Didactic Competence of Future Teachers of Higher Agricultural Institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. DOI: https://doi.org/10.15330/esu.17.310-317 [in Ukrainian].
Разуменко Д. О. Формування економічної культури майбутніх учителів у фаховій підго-товці : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Харків, 2006.  211 с. DOI: https://doi.org/10.31812/0564/401 Razumenko, D. O. (2006). Formuvannia ekonomichnoi kultury maibutnikh uchyteliv u fakhovii pidhotovtsi [Formation of the Economic Culture Among Future Teachers in Vocational Training]. Candidate’s thesis. Kharkiv. DOI: https://doi.org/10.31812/0564/401 [in Ukrainian]
Говорун Т. В. Гендерний ракурс проблеми економічної культури молоді. URL: http://gender.at.ua/_ld/2/203_forming.pdf Hovorun, T. V. (2013). Hendernyi rakurs problemy ekonomichnoi kultury molodi [Gender Perspective of the Problem of the Economic Culture of Youth]. Retrieved from http://gender.at.ua/_ld/2/ 203_forming.pdf

При оформленні переліку використаних джерел латиницею (References) необхідно враховувати відповідні правила для різного типу видань (книги, періодичні видання, дисертації і т.д.) (наприклад, http://publications.ntu.edu.ua/info/APA.pdf).

Назви періодичних видань слід наводити відповідно до офіційного латинського написання за номером реєстрації ISSN.

  1. 11. Оформлення списку використаних джерел (Літератури та References) має включати DOI (унікальний ідентифікатор цифрового об’єкта). Знайти DOI для відповідних джерел можна за таким ресурсом: https://doi.crossref.org/simpleTextQuery.
  2. 12. Наприкінці статті подається 2 анотації обсягом 22 рядки кожна (українською та англійською мовами) із зазначенням прізвища, ініціалів автора, назви статті та ключовими словами (5-8 термінів). Текст анотації має відповідати загальним вимогам щодо стилістики анотації (наприклад, «У статті визначено… Представлено… Схарактеризовано… Розкрито…» тощо). Редагування анотації англійською мовою за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, Google translate та ін.) є неприпустимим!

ПОРЯДОК ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ

Для опублікування статті необхідно надіслати електронною поштою на адресу редколегії журналу llbutenko@gmail.com такі матеріали: інформація про автора (українською та англійською мовами), де повинні бути повністю вказані прізвище, ім’я, по батькові, посада, повна назва закладу освіти чи установи, де працює автор, науковий ступінь, учене звання, контактний телефон, електронна адреса; стаття.

Приклад підпису файлів: Іванов_Інформація_про_автора, Іванов_стаття.

Статті, що не відповідають установленим вимогам оформлення й подання, не розглядаються й не публікуються. Редакція зберігає за собою право на редагування та скорочення статей. За достовірність фактів, статистичних даних та іншої інформації відповідальність несе автор.

 

УМОВИ ОПЛАТИ

Вартість однієї сторінки – 25 грн.  До загальної суми додається 40 грн. (надання індексу DOI (Digital Object Identifier) – унікального ідентифікатору цифрового об’єкта).

Редакційний збір покриває витрати пов’язані з підготовкою матеріалів до друку, друком та поштовою пересилкою журналу за реєстром обов’язкової розсилки.

Після підтвердження щодо прийому статті до друку автору будуть надіслані реквізити для оплати публікації.

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Бутенко Людмила Леонідівна, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (м. Полтава) (головний редактор журналу),

телефон 066-798-7910 (Вайбер, Телеграм)

e-mail – llbutenko@gmail.com

МАЄМО НАДІЮ  НА  ПЛІДНУ  СПІВПРАЦЮ!

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024