Відділ маркетингу
Адреса: м. Лубни, вул. Віктора Новікова, 2
Тел.: +380 95 111 57 88, +380 95 861 12 96
Електронна пошта: lnu.pressa@gmail.com
Положення про відділ маркетингу
Євгенія КУЛИК – начальник відділу маркетингу | |
Тетяна ДЕМ’ЯНЧУК – фахівець І категорії | |
Каміла ЧЕРНИШОВА – фахівець І категорії |
Відділ маркетингу є структурним підрозділом ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка».
Сучасна освіта потребує креативних, творчих, талановитих рішучих, наполегливих, самоорганізованих, талановитих професіоналів, які сприймають проблеми й завдання як нові можливості, вміють помічати та розуміти нові тенденції, а також впроваджувати їх у свою роботу.
Зміни у світі відбуваються дуже швидко і нові покоління використовують зовсім інші технологічні підходи, до яких потрібно адаптуватись і максимально ефективно використати.
Наша команда прагне збагатити Університет свіжими підходами та поглядами на традиційні речі.
Завдання відділу маркетингу:
- Організація комплексного вивчення і аналіз вітчизняного і зарубіжного ринків освітніх послуг, перспектив його розвитку з метою одержання інформації щодо співвідношення попиту і пропозиції, рівня цін на освітні послуги.
- Проведення маркетингових досліджень як працівниками відділу, так і з залученням внутрішніх структурних підрозділів Університету.
- Вивчення та систематизація даних про конкурентів: асортименту, цінової політики, реклами, тощо.
- Формування плану маркетингу на визначений період.
- Збір, аналіз, обробка та оперативне надання інформацій засобам масової інформації про діяльність університету, крім випадків, передбачених Законом України „Про державну таємницю”.
- Створення, зберігання еталону brand-book та контроль за його дотриманням.
- Налагодження контактів та укладання договорів про співробітництво з відділами освіти та освітніми закладами регіону щодо профорієнтаційної роботи.
- Організування і проведення виставкової діяльності, форумів, воркшопів, та інших проектів які заплановані відділом маркетингу.
- Створення умов для підвищення кваліфікації працівників відділу в галузі маркетингу, реклами , тощо.
- Організація та проведення прес-конференцій, брифінгів; підготовка інтерв’ю, виступів, публікацій у засобах масової інформації, телевізійних і радіопередач ректора університету, а також членів професорсько-викладацького колективу й студентів, співробітників університету.
- Відображення в українських засобах масової інформації ролі університету в науковій, освітній суспільній, культурній, спортивній та інших сферах життя.
- Підготовка оглядів обласних, міських та районних ЗМІ з метою оперативного реагування на критичні зауваження, конструктивні пропозиції та інформацію про університет, що не відповідає дійсності.
- Підтримання високого іміджу Університету серед партнерів, клієнтів і населення на території України та за її межами.