Зустріч зі стейкхолдерами
20.12.2022
На кафедрі романо-германської філології відбулася онлайн зустріч зі стейкхолдерами освітньої програми «Мова і література (французька, англійська)».
На кафедрі романо-германської філології відбулася онлайн зустріч зі стейкхолдерами освітньої програми «Мова і література (французька, англійська)» з метою обговорення відповідності її змісту вимогам ринку праці та сприянню її оптимізації.
14 грудня 2022 р. на кафедрі романо-германської філології гарант освітньої програми доцент Шаповалова Л.В. організувала зустріч зі стейкхолдерами в рамках обговорення відповідності ОП сучасним викликам. На зустрічі були присутні завідувач кафедри іноземних мов доцент Юніна О.Є., стейкхолдери, здобувачі освіти.
Стейкхолдери висловилися щодо програми та надали свої рекомендації для її оптимізації.
Зокрема, кандидат філологічних наук, доцент кафедри ділової іноземної мови Вищого навчального закладу Укоопспілки Іщенко В.Л. вважає, що корисним було б залучати носiїв французько мови до участi у викладанні освітніх компонентів чи до проведення мовно-комунікативної практики, чи засідань мовного клубу.
Учитель французької мови вищої категорії Ліцею № 33 Полтавської міської ради
Пліскіна Г.Г., учитель французької мови Олексіївського ліцею Новоайдарської селищної ради Повідайчик В.В., учитель французької мови Комунального закладу «Полтавський міський багатопрофільний ліцей № 1 імені Івана Петровича Котляревського» Аадді Брахім, учитель французької мови вищої категорії Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Полтавської міської ради Полтавської області» Ступак І.В. зазначають, що варто було б регулярно монiторити відповідність отриманих результатiв навчання i сформованих компетентностей випускникiв вимогам сучасного ринку працi.
Учитель французької мови Лисичанської багатопрофільної гімназії Ірина Нестеренко звертає увагу на те, що випускники цієї програми мають широкий спектр можливостей працевлаштування; що обсяг кредитів навчальних дисциплін є доцільним, завдяки чому забезпечуються загальні та спеціальні компетентності за відповідною спеціальністю та спеціалізацією; що у нормативному змісті підготовки здобувачів вищої освіти наявні базові напрями професійної підготовки бакалаврів-філологів, що ОП сприяє розвитку духовної, естетично і культурно розвинутої особистості та забезпечує сформованість у неї важливих психологічних, комунікативних та креативних якостей.
Учитель французької мови вищої категорії, учитель-методист Ліцею № 13 «Успіх» Полтавської міської ради Мар’єнко О.О. схвалює наявність у програмі курсу, присвяченого роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби, а саме ОК № 9 «Психолого-педагогічні технології інклюзивної освіти».
Вчитель французької мови вищої категорії ОНЗ «Новоайдарська школа-гімназія» Гречишкіна Ірина та вчитель вищої категорії, вчитель-методист англійської мови зазначеного навчального закладу Ліна Опришко підкреслюють, що використовуючи знання і уміння, набуті за вказаною освітньою програмою, фахівці можуть не тільки викладати французьку, англійську мову і літературу, спираючись на новітні технології та створюючи на їх основі цікаві завдання, а й вмотивовувати учнів, розвивати в них інтерес до французької, англійської історії і культури.
Всі стейкхолдери відмічають, що зазначена програма вiдповiдає вимогам до підготовки фахівців за спеціальністю 014 Середня ocвiтa, галузь знань 01 Ocвітa / Педагогіка, спеціалізацією: «Мова i література (французька, англійська)» освітньої кваліфікації «Бакалавр середньої освяти» Мова i література (французька, англійська), професійної кваліфікації «Вчитель французької, англійської мов та зарубіжної літератури)», сучасним потребам ринку праці та викликам Європейського простору вищої освіти.
Зустріч пройшла у дружній обстановці. Здобувачі освіти за програмою СО 014 Мова і література (французька, англійська) мали змогу безпосередньо поспілкуватися зі стейкхолдерами та отримати їх рекомендації.
Інформаційний центр факультету іноземних мов