Участь в онлайн-заході від ГО «Прогресильні»
2.9.2022
Викладачі кафедри теорії та практики перекладу і кафедри східних мов взяли участь в онлайн-заході від ГО «Прогресильні».
Так, Ольга Корінська, викладач кафедри теорії та практики перекладу, та Олена Овчаренко, викладач кафедри східних мов, долучилися до непересічного онлайн-заходу «Ефективні способи викладання та навчання під час війни».
Лекторкою заходу була Барбара Оклі – професорка інженерії Оклендського університету, дослідниця, письменниця, авторка найпопулярнішого курсу на Coursera.
Область її наукових інтересів включає складні закономірності нейропсихології, їх вплив на соціальну поведінку людей та педагогіку як науку про майстерність викладання. Дослідження доктора Оклі було описано як «революційне» у Wall Street Journal, Proceedings of the National Academy of Sciences, The New York Times. Вона отримала численні національні педагогічні нагороди, у тому числі, премію Честера Ф. Карлсона Американського товариства інженерної освіти за технічні інновації в інженерній освіті. З під її пера вийшли такі світові бестселери як Uncommon Sense Teaching (Penguin Random House 2021), A Mind for Numbers: How to Excel at Math and Science (Even If You Flunked Algebra), (Penguin, 2014); Mindshift: Break Through Obstacles to Learning and Discover Your Hidden Potential (Penguin, 2017).
Протягом свого життя доктор Оуклі пережила багато пригод – «піднялася» від рядового до капітана в армії США, за цей час вона була визнана видатним військовим ученим. Вона також працювала перекладачем, експертом зі зв’язку на станції «Південний полюс» в Антарктиді.
Під час вебінару освітяни розглянули найбільш ефективні під час війни та за умов дистанційної освіти способи навчання. Викладачі мали змогу поглибити свої знання щодо загальних особливостей педагогічного процесу, а найбільш докладно обговорили конкретні технології навчання іноземним мовам.
У загальному підсумку, участь у вебінарі не лише збагатила світовим досвідом теоретичні знання, а й дала змогу ознайомитися з інноваційними формами роботи науково-педагогічних працівників, заснованими на психофізіологічних особливостях людини.
Інформаційний центр факультету іноземних мов