Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

«Scholarship»: перемоги економістів і маркетологів

Підтримка бізнесом соціальних проєктів, а особливо підтримка наукової діяльності студентської молоді, є однією з визначальних ознак цивілізованого підприємництва.

Сучасність доводить, що попри економічні та політичні негаразди, за умов справжніх науково-дослідних пошуків, вітчизняний бізнес вже починає реальне провадження подібних проєктів.

Наочне підтвердження такого соціально відповідального підприємництва – Всеукраїнський грантовий проєкт «Scholarship в Україні», фінал VII конкурсу якого 27 липня відбувся у Дніпрі. Це – аналог престижного в США конкурсу «Scholarship», який спільно здійснюють гранти американського бізнесу та провідні університети (подібні проєкти здійснюються також і в країнах Європейського Союзу).

Фінал VII конкурсу «Scholarship в Україні» став найбільш масштабним за всі попередні і за кількістю номінацій (їх стало вже чотири, котрі охоплювали всі сфери сучасного підприємництва), і за кількістю учасників (з надісланих шістдесяти-сімдесяти конкурсних робіт студентів вищих закладів освіти усіх регіонів країни за кожною номінацією першим складом журі на фінал було відібрано по три роботи), і за кількістю спонсорів (це – відомі бізнес-структури національної економіки), і за рівнем висвітлення проєкту загальнодержавними електронними і друкованими ЗМІ.

Організатором-титульним спонсором даного проєкту є відома інноваційна компанія України «CYBER HARK» (керівник – О. Бернацький), провідним менеджером-виконавцем – Ю. Валуєва.

Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва ЛНУ вже втретє бере участь у конкурсі «Scholarship в Україні» (у VII конкурсі – найактивніше; цього року для подання було відібрано дев’ять робіт студентів і магістрантів у всіх чотирьох номінаціях).

Серед переможців Диплом І ступеню і сертифікат «15 тисяч на навчання» у номінації «Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу» виборов студент ІІ курсу спеціальності «Економіка» Р. Ковальов. Оскільки він навчається за державним замовленням, організатори проєкту готові сплатити його навчання за будь-якою іншою спеціальністю або формою (кафедра опрацьовує варіанти навчання цього абсолютного переможця, з використанням гранту конкурсу, за програмою академічної мобільності у провідних закордонних або вітчизняних закладах вищої освіти). Науковий керівник Р. Ковальова – кандидат економічних наук, доцент Н. Чеботарьова.

У номінації «Як COVID-19 вплинув на інтернет-маркетинг» переможець VII конкурсу «Scholarship в Україні» магістрант спеціальності «Маркетинг» В. Лобуренко отримав Диплом ІІІ ступеню і талон на 4000 гривень на придбання будь-якої техніки у будь-якому магазині України мережі COMFY. Науковий керівник В. Лобуренка – кандидат економічних наук, доцент Г. Штапаук.

За таку плідну роботу кафедри економіки, маркетингу та підприємництва наш університет у числі кращих закладів вищої освіти України одержав Сертифікат активного учасника соціального проєкту «Scholarship в Україні» (за кількістю переможців у чотирьох номінаціях ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» – на рівні інших двох найкращих учасників цьогорічного конкурсу: КНУ ім. Тараса Шевченка й Університету митної справи та фінансів).

Вячеслав Чеботарьов,
завідувач кафедри економіки, маркетингу
та підприємництва НН ІЕБ

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024