Міжнародні наукові здобутки економістів і маркетологів
28.4.2021
Студентсько-викладацький колектив кафедри економіки, маркетингу та підприємництва взяв участь у Міжнародних конференціях.
Квітень у закладах вищої освіти традиційно є особливо насиченим у науковому житті. Для викладачів, студентів і магістрантів кафедри економіки, маркетингу та підприємництва Луганського національного університету імені Тараса Шевченка квітень 2021 р. у цьому відношенні є ще більш показовим.
Зокрема, 23 квітня було успішно проведено Міжнародну науково-практичну онлайн-конференцію у Поліському державному університеті, співорганізатором якої та активними учасниками стали викладачі кафедри.
27 квітня успішно проведено ІІІ Міжнародну онлайн-конференцію ,,Наукові дослідження в галузі менеджменту, економіки, маркетингу та соціології в перспективі мультикультуралізмуˮ. Кафедра була співорганізатором і першої (2016 р.), і другої (2018 р.) таких конференцій, які проводилися у Польщі. Однак, у цьому році конференція багато у чому відрізнялася від попередніх. До її співорганізаторів: Лодзінського університету (Республіка Польща) та ЛНУ імені Тараса Шевченка доєдналися інші провідні вітчизняні та зарубіжні установи – це Полтавський університет економіки і торгівлі, Інститут економіки промисловості Національної академії наук України та Поліський державний університет (Республіка Білорусь). Вони є давніми науковими партнерами кафедри: з усіма ними укладено довгострокові Угоди про співпрацю за широким колом освітніх і дослідницьких питань.
Крім того, Міжнародну конференцію проведено у контексті реалізації українсько-польського проєкту Міністерства освіти і науки України та Національної агенції академічних обмінів Республіки Польща: державна тема ,,Національні ділові культури Польщі та України: удосконалення науково-практичних основ співпраці на європейських і світових ринкахˮ виконується кафедрою за кошти державного бюджету. У конференції прийняли участь студенти, магістранти, докторанти та професори з багатьох країн світу: окрім країн-організаторів, це – Італія, Німеччина, Словаччина, Румунія, Туреччина, Пакистан, Малайзія, Індія та Китай (робота п’яти підсекцій, які по черзі змінювали одна іншу, тривала більш як 8 годин).
На першому етапі кафедрою було визначено кращі роботи наших студентів і магістрантів, які науковій раді конференції було рекомендовано для безпосередньої участі 27 квітня. Це – доповіді-презентації студентів 2 курсу спеціальностей ,,Економікаˮ і ,,Маркетингˮ Олексія Калініна та Михайла Решетова; Максима Українського (2 курс спеціальність ,,Економікаˮ); магістрантів першого року навчання Катерини Донцової та Олександра Сафонова (спеціальність ,,Економікаˮ).
За регламентом роботи конференції наприкінці її наукова рада повідомила про підсумки. Усі учасники отримають сертифікати. Серед студентів ІІ місце виборов Максим Український (науковий керівник – доцент Є.В. Чеботарьов). Серед магістрантів також у наполегливому науковому змаганні ІІ місце виборола Катерина Донцова (науковий керівник – доцент Н.М. Чеботарьова); серед професорсько-викладацького складу переможці не визначалися. Також стало відомим, що переможці отримають і цінні подарунки.
Кафедра економіки, маркетингу та підприємництва