Освіта маркетологів: залучення підприємців-практиків
21.4.2021
На кафедрі економіки, маркетингу та підприємництва НН ІнЕБ втілюється впровадження нових підходів у освітній процес.
Формування кафедрою економіки, маркетингу та підприємництва дуальної спрямованості освітнього процесу майбутніх фахівців з маркетингу втілюється у провадження нових підходів щодо його організації.
Навчальний відділ та відділ аспірантури університету підтримали пропозицію кафедри про проходження аспірантом Артемом Дугіним його педагогічної практики у формі бінарних лекцій з науковим керівником професором Вячеславом Чеботарьовим для студентів спеціальності ,,Маркетингˮ з навчальної дисципліни ,,Міжнародна економікаˮ (аспірант Артем Дугін має багаторічний досвід практичної реалізації зовнішньоекономічної діяльності). До таких лекцій (в умовах карантинних обмежень їх проведено в режимі онлайн відповідно до розкладу 10, 13 та 14 квітня 2021 р.) долучилися й студенти 2 курсу спеціальності ,,Економікаˮ.
На початку семестру подібну бінарну лекцію з цієї ж навчальної дисципліни Вячеслав Чеботарьов провів з професором Лодзінського університету (Республіка Польща) Беатою Глінковською-Краузе.
Аспірант вдало використав свій фаховий досвід ведення міжнародного бізнесу. Розгляд питань навчальної дисципліни було трансформовано в аналіз практичних ситуацій з освоєння малим та середнім бізнесом регіону зовнішньоторговельних угод, а також заснування студентами інноваційного стартапу.
Кафедра економіки, маркетингу
та підприємництва НН ІнЕБ