Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Робота громадської приймальні НН ІТОТТ

Громадська приймальня НН ІТОТТ з проблем захисту прав споживачів продовжує роботу.

Громадська приймальня НН ІТОТТ з проблем захисту прав споживачів, як спільний проєкт НН ІТОТТ ДЗ ,,ЛНУ імені Тараса Шевченкаˮ та ГО ,,Науково-дослідний центр ,,Незалежна експертизаˮ, успішно розпочала свою роботу з 15 березня 2021 р. Менше ніж за місяць пройшло декілька зібрань та отримано перші результати. За час діяльності Громадської приймальні в онлайн-режимі на платформі ,,Microsoft Teamsˮ відбулися заходи, на яких зокрема було проведено:

  • конкурс заяв, для допомоги реальним споживачам, які придбали товари не неналежної якості та їх обговорення;
  • розглянуто та проаналізовано заяву, складену фахівцями ГО ,,Науково-дослідний центр ,,Незалежна експертизаˮ для допомоги одній з споживачок у вирішенні її проблеми.

Під час чергового засідання Наталія Омельченко (професор кафедри товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів НН ІТОТТ ДЗ ,,ЛНУ імені Тараса Шевченкаˮ, Голова та головний експерт ГО ,,Науково-дослідний центр ,,Незалежна експертизаˮ, кандидат технічних наук, професор) акцентувала увагу присутніх на застосуванні фахових компетентностей в контексті захисту прав споживачів. Додатково учасники засідання отримали пояснення алгоритму вирішення подібних ситуацій, з метою допомоги споживачам, які придбали товар неналежної якості.

Слід відзначити, що найактивнішими учасниками під час роботи Громадської приймальні є здобувачі І курсу, першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 076 ,,Підприємництво, торгівля та біржова діяльністьˮ освітньої програми ,,Товарознавство та експертиза в митній справіˮ НН ІТОТТ: Олександр Харченко, Анастасія Добош, Микола Бабенко, Євгеній Пасмурських. Вони стали переможцями у професійному конкурсі заяв. Кафедра товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів НН ІТОТТ щиро вітає переможців!

Відомо, що для кожного фахівця найкращою нагородою є слова вдячності від тих, кому змогли надати реальну та кваліфіковану допомогу. На одному з засідань Громадської приймальні присутні прослухали запис подяки споживачки за надану їй допомогу.

Слідкуємо за подіями та результатами поточної роботи Громадської приймальні НН ІТОТТ з проблем захисту прав споживачів та запрошуємо всіх бажаючих. Гарантуємо – буде цікаво та пізнавально!

Навчально-науковий інститут торгівлі, обслуговуючих технологій та туризму

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024