Діяльність Громадської приймальні НН ІТОТТ
26.3.2021
23 березня в online-режимі на платформі «Microsoft Teams» відбулось перше засідання Громадської приймальні НН ІТОТТ з проблем захисту прав споживачів.
Були визначені основні завдання, які ставить перед собою Громадська приймальня на першому етапі своєї діяльності. У засіданні прийняли участь здобувачі вищої освіти І та ІІ курсів НН ІТОТТ та провідні фахівці ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза».
В сучасній освіті одним із найбільш важливих етапів у системі професійної підготовки фахівців є практична складова, призначення якої полягає в максимальному наближенні процесу навчання до практики й ознайомленні здобувачів освіти з усіма тонкощами майбутньої професійної діяльності, у формуванні в них практичної професійної компетентності й готовності до вирішення різнопланових професійних завдань. З цією метою під час засідання відбувся розгляд звернення про допомогу споживачці, яка придбала взуття жіноче зимове неналежної якості. На засіданні наочно провели детальний розгляд та аналіз ситуації, пов’язаної з порушенням прав споживача. Під час нетривалої експлуатації взуття проявились експлуатаційні та приховані дефекти виробничого характеру. Означене призвело до зміни зовнішнього вигляду та функціональних властивостей придбаного виробу.
Присутні отримали завдання розробити пропозиції щодо вирішення означеної ситуації: проконсультувати споживачку стосовно її прав та подальших дій і підготувати заяву (звернення) до суб’єкта підприємницької діяльності для вирішення проблеми.
Громадська приймальня НН ІТОТТ з проблем захисту прав споживачів була заснована 15 березня 2021 року та ставить за мету захист інтересів споживачів та надання необхідних вмінь та навичок з розпізнання товарів та послуг неналежної якості. Всіх бажаючих викладачів та студентів університету запрошуємо звертатись до НН ІТОТТ та приєднатись до роботи Громадської приймальні.