Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Online зустрічі зі стейкхолдерами

На факультеті іноземних мов відбулися онлайн зустрічі зі стейкхолдерами.

З лютого по березень 2021 року на факультеті іноземних мов за участі кафедр романо-германської філології, кафедри східних мов, теорії та практики перекладу відбулися онлайн зустрічі зі стейкхолдерами щодо обговорення змісту та результатів освітньої діяльності за освітніми програмами: 014. Середня освіта. Мова і література (англійська); 014. Середня освіта. Мова і література (французька, англійська);  014. Середня освіта. Мова і література (німецька, англійська); 014. Середня освіта. Мова і література (іспанська, англійська); 035. Філологія. Переклад (англійська мова та друга іноземна мова (китайська)); 035. Філологія. Мова і література (китайська, англійська); 035. Філологія. Мова і література (японська, англійська) освітнього ступеня бакалавр.

У заходах прийняли участь гаранти освітніх програм факультету іноземних мов: декан факультету Світлана Шехавцова – гарант освітньої програми 014. Середня освіта. Мова і література (англійська); завідувач кафедри романо-германської філології Олена Биндас – гарант освітньої програми 014. Середня освіта. Мова і література (німецька, англійська);  доцент кафедри романо-германської філології Людмила Шаповалова – гарант освітньої програми 014. Середня освіта. Мова і література (французька, англійська); заступник декана з соціально-гуманітарної роботи Валерія Шкарлет – гарант освітньої програми 014. Середня освіта. Мова і література (іспанська, англійська); доцент кафедри теорії та практики перекладу Ольга Крисало – гарант освітньої програми 035. Філологія. Переклад. (англійська мова та друга іноземна мова (китайська)); викладач кафедри східних мов Олександр Подмарьов – гарант освітньої програми 035. Філологія. Мова і література (китайська, англійська).

Серед запрошених гостей були присутні зовнішні стейкхолдери освітніх закладів Новоскопського району, Щастинського району, Новоайдарської районної ради, Білокуракінського району, Сєверодонецького району, Лисичанського району, Біловодського району, Старобільського району, Міловського району, Кремінського району, Марківської селищної ради,  Марківської районної державної адміністрації –  Луганської області; Охтирської міської ради Сумської області; Полтавський обласний науковий ліцей-інтернат імені А.С. Макаренка Полтавського району Полтавської області; Краматорська ЗОШ №12 Краматорської міської ради Донецької області; Ковалівська гімназія Полтавського району Полтавської області.

У ході зустрічей гаранти програм разом із вчителями шкіл, директорами, а також майбутніми абітурієнтами визначали перспективи розвитку освітньої діяльності закладів вищої освіти. Також обговорювалися результати освітніх програм факультету іноземних мов за всіма спеціальностями. Стейкхолдери цікавилися освітніми технологіями формування іншомовних мовленнєвих компетентностей під час освітнього процесу в умовах карантину.  Гаранти ОП проінформували стейкхолдерів про повноцінний освітній процес, який здійснюється з використанням платформи Microsoft Teams, дистанційної платформи європейських країн. Були відмічені ефективність, продуктивність та позитивний бік використання саме Microsoft Teams.

Крім того, були презентовані особливості освітніх програм за всіма спеціальностями, їх зміст, цілі та освітні компоненти. У ході виступів та активного обговорення освітніх програм зазначалося про їх досить високий потенціал, про різноманіття та цільову спрямованість відповідно до галузі, про підготовку фахівців і вчителів з універсальними базовими знаннями. Наголошувалося на тому, що випускники  факультету іноземних мов отримують професійно спрямовані компетентності і після отримання дипломів стають справжніми фахівцями в своїй галузі. Разом з цим працедавці відзначили про необхідність набуття компетентності в застосуванні сучасних технологій, які формують критичне мислення майбутніх вчителів, і фахівців, які б формували інформаційну культуру майбутніх вчителів для запобігання інформаційно-психологічного впливу на підсвідомість молоді засобами масової інформації. Відтак це зумовлює необхідність застосування різних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти стосовно формування критичного мислення та Soft Skills майбутніх учителів іноземних мов та фахівців з перекладу, а також впровадження захисних механізмів щодо інформаційно-психологічного впливу засобів масової комунікації.

Гаранти освітніх програм дуже уважно поставилися до рекомендацій стейкхолдерів, оскільки стейкхолдери з Луганської та Донецької областей надають актуальну інформацію стосовно потреб сучасного суспільства, тому гаранти освітніх програм запевнили, що вони обов’язково внесуть зміни в освітній процес відповідно до пропозицій, які були висловлені з метою удосконалення і покращення якості освіти на факультеті іноземних мов. Під час обговорення було розглянуто широке коло питань, що стосуються якості підготовки та працевлаштування випускників. Більш того, гарантами освітніх програм було запропоновано стейкхолдерам взяти участь у загальнодоступному анонімному опитуванні роботодавців щодо якості освіти в ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ, зокрема на факультеті іноземних мов, що розміщено на сайті університету.

Зустрічі пройшли цікаво, плідно й продуктивно та стали корисними як для гарантів освітніх програм, викладачів університету, вчителів, керівництва закладів загальної освіти, так і для майбутніх абітурієнтів і стейкхолдерів. Зібрана інформація під час обговорення (відгуки, пропозиції від учасників) слугуватиме основою для удосконалення змісту та якості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами факультету іноземних мов ДЗ ,,Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. 

Щиро дякуємо стейкхолдерам, гарантам програм й майбутнім абітурієнтам за підтримку, активну роботу, натхнення й сподіваємося на подальшу співпрацю!

Факультет іноземних мов

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024