Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Соціальні плакати

Студенти НН ІТОТТ підготували серію соціальних плакатів.

Упродовж підготовки до державних іспитів здобувачі освіти 4-го курсу спеціальності ,,Графічний дизайнˮ плідно працювали над створенням серії соціальних плакатів.

Вони навчились об’єктивно відображати існуючу дійсність в наочних образах за якісними реаліями світу: кольором, простором, матеріальними формами предметів. Саме за такий спосіб пізнання світу зображувальне мистецтво вносить свій вклад у формування суспільної свідомості.

У роботах майбутніх дизайнерів з дисципліни ,,Комп’ютерні технології в графічному дизайніˮ  лаконічно відображено значущі соціальні проблеми сучасності.

Плакат, як вид мистецтва, може ,,працюватиˮ тільки в суспільстві, тому що мета створення будь якого плакату і задачі для її досягання – це привернути увагу Homo sapiens. Соціальний плакат повинен бути проблемним і за своїм лаконічним змістом привертати увагу громадянина до існуючої проблеми: карантинні заходи в Україні та світі, забруднення довкілля, шкідливість паління і вживання алкоголю, жорстоке поводження з тваринами. Основна мета соціального плакату – одночасно з привертанням уваги до проблеми, паралельно спонукати людину на її усвідомлення та вирішення.

З цим завданням здобувачі освіти спеціальності ,,Графічний дизайнˮ успішно впорались.

Навчально-науковий інститут торгівлі, обслуговуючих технологій та туризму

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024