Підсумкові атестації в НН ІКМ
27.1.2020
У навчально-науковому інституті культури і мистецтв протягом тижня тривала підсумкова атестація випускників-магістрантів.
На випускаючій кафедрі музичного мистецтва та хореографії протягом тижня тривала підсумкова атестація магістрантів спеціальностей 025 ,,Музичне мистецтвоˮ та 014.13 ,,Середня освіта (Музичне мистецтво)ˮ.
Голова атестаційної комісії – Світлана Борисова, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету виконавського мистецтва та музикознавства КМАМ імені Р. М. Глієра.
Магістранти освітніх програм ,,Академічний співˮ та ,,Естрадний співˮ складали іспити з виконавської майстерності та вокального ансамблю. Вони продемонстрували віртуозну техніку як сольного, так і ансамблевого виконання відомих українських та зарубіжних естрадних композицій, оперних арій, романсів. Цього року приємно вражає майстерність виконання наших випускників, а також наукові ідеї та пошуки, представлені на захисті магістерських робіт.
Випускники освітніх програм ,,Хорове диригуванняˮ та ,,Середня освіта (Музичне мистецтво)ˮ складали свій іспит з виконавської майстерності (диригування хором), у чому їм із задоволенням допоміг інститутський хор, перетворивши іспит на справжнє свято хорового співу. Магістранти демонстрували вміння диригувати численним колективом, який виконує різножанрові композиції.
Іспити з диригування оркестром складали випускники освітніх програм ,,Оркестрові духові та ударні інструментиˮ, ,,Народні інструментиˮ та ,,Музичне мистецтво естради та джазуˮ.
Окремої уваги заслуговує інструментальний блок, адже серед цьогорічних випускників інституту багато справжніх віртуозів. Іспити з виконавської майстерності складали усі магістранти-інструменталісти.
Магістранти освітніх програм ,,Оркестрові духові та ударні інструментиˮ, ,,Оркестрові струнні інструментиˮ та ,,Фортепіаноˮ складали іспит із камерного ансамблю, останні – також із концертмейстерського класу.
Випускники освітньої програми ,,Музичне мистецтво естради та джазуˮ складали ще й іспит із естрадно-джазового ансамблю, а освітньої програми ,,Народні інструментиˮ – з ансамблю.
Магістранти всіх освітніх програм також складали іспит з
професійно-педагогічної майстерності, адже майбутній викладач повинен володіти не тільки високим рівнем виконавської майстерності, а ще й педагогічними компетентностями та мати методичні напрацювання.
Приємно відзначити, що всі екзамени відбувалися в урочистій атмосфері та збирали чимало глядачів. Вітаємо магістрантів і бажаємо їм успіхів у майбутніх творчих і педагогічних звершеннях!
Навчально-науковий інститут
культури та мистецтв