Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Профорієнтаційна робота

Викладацький склад кафедри алгебри та системного аналізу проводить профорієнтаційну роботу в школах Луганської області.

Однією з основих задач кафедри алгебри та системного аналізу є проведення профорієнтаційної роботи серед школярів. Така робота дозволяє залучити абітурієнтів поступати на математичні спеціальності нашого університету. Важливою складовою частиною профорієнтаційної роботи кафедри є участь її викладачів у різних заходах, що проходять у школах області.

Так, 20 січня 2019 року на базі Сєвєродонецької ЗОШ  І-ІІІ ступенів №14 і Старобільської ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів №4 пройшов перший тур ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, в якому взяли участь кращі знавці математики серед учнів 7–11 класів, переможці ІІ (районного) етапу олімпіад. У межах профорієнтаційної роботи серед випускників шкіл відбулися зустрічі одинадцятикласників – учасників олімпіади – з представниками кафедри алгебри та системного аналізу: асистентом кафедри Тоічкіною О. О. у Сєвєродонецькій ЗОШ №14  та старшим лаборантом кафедри Самохіною Ю. В. у Старобільській ЗОШ №4. Головою журі виступив доцент кафедри алгебри та системного аналізу, кандидат педагогічних наук, директор Навчально-наукового інституту економіки та бізнесу Хмель В.П.  

Зустрічі було проведено з метою поширення серед майбутніх випускників шкіл інформації щодо можливості вступу до ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», зокрема, Навчально-наукового інституту фізики, математики та інформаційних технологій. Співробітники кафедри ознайомили учнів з порядком вступу до вишу, напрямками підготовки і спеціальностями, професіональною спрямованістю та кваліфікаціями випускників. Усім одинадцятикласникам вручили пам’ятки та буклети для вступників.

Учасникам олімпіади бажаємо успіхів, а переможцям – гідно представити Луганщину на заключному IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.

За матеріалами кафедри алгебри
та системного аналізу

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024