Рекламно-профорієнтаційна робота
16.12.2017
Похмура, дощова погода не стає перешкодою для викладачів факультету іноземних мов у рекламно-профорієнтаційній роботі в центральному регіоні України.
Нещодавно декан І.М. Карпенко, завкафедри Шехавцова С.О., доцент С.А. Шпетна відвідали найвіддаленіший райцентр Полтавщини м. Котельву і м. Охтирку Сумської області. На Сумщину наші викладачі потрапили вперше і не пожалкували про це. В більшості шкіл тут велика кількість старшокласників, але конкуренція за них йде жорстка: в той час, коли представники нашого факультету перебували в школах, там були помічені представники харківських та київських університетів.
Орієнтація абітурієнтів на вибір майбутніх професій багато в чому зумовлюється соціально-економічними особливостями конкретного регіону (наявність працюючих підприємств, привабливість заробітних плат, традиційні професійні уподобання молоді тощо). Наприклад, оскільки м. Охтирка Сумської області – центр нафтопереробної промисловості, то й перевагу місцеві жителі віддають професіям відповідного профілю. Однак, гуманітарний (філологічний) інтерес завжди є тим сильніший, чим менше академічних пропозицій надають для професійного вибору молоді місцеві вищі навчальні заклади.
Таким чином, освітні можливості факультету іноземних мов тут сприймаються з великою зацікавленістю. Ми й надалі повинні нарощувати свою присутність в культурно-освітньому просторі центральних областей України. У нас тут є майбутнє, бо ми маємо хороший освітній потенціал, помножений на гуманітарні потреби шкільної молоді.
За інформацією ФІМ