Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Рекламно-профорієнтаційна робота

Похмура, дощова погода не стає перешкодою для викладачів факультету іноземних мов у рекламно-профорієнтаційній роботі в центральному регіоні України.

Нещодавно декан І.М. Карпенко, завкафедри Шехавцова С.О., доцент С.А. Шпетна відвідали найвіддаленіший райцентр Полтавщини м. Котельву і м. Охтирку Сумської області. На Сумщину наші викладачі   потрапили вперше і не пожалкували про це. В більшості шкіл  тут велика кількість старшокласників, але конкуренція за них йде жорстка: в той  час, коли представники нашого факультету перебували в школах, там були помічені представники харківських та київських університетів.

Орієнтація абітурієнтів на вибір майбутніх професій багато в чому зумовлюється соціально-економічними особливостями конкретного регіону (наявність працюючих підприємств, привабливість заробітних плат, традиційні професійні уподобання молоді тощо). Наприклад, оскільки м. Охтирка Сумської області – центр нафтопереробної промисловості, то й перевагу місцеві жителі віддають професіям відповідного профілю. Однак, гуманітарний (філологічний) інтерес завжди  є тим сильніший, чим менше  академічних пропозицій  надають  для професійного вибору молоді  місцеві вищі навчальні заклади.

Таким чином, освітні можливості  факультету іноземних мов  тут сприймаються з великою зацікавленістю. Ми й надалі повинні нарощувати свою присутність в культурно-освітньому просторі центральних областей України. У нас тут є майбутнє, бо ми маємо хороший освітній потенціал, помножений на гуманітарні потреби шкільної молоді.

За інформацією ФІМ

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024