Викладачі в Першій англомовній літній школі
30.8.2016
Упродовж 17 – 20 серпня викладачі та аспіранти ЛНУ взяли участь у першій англомовній літній школі Української асоціації дослідників освіти.
Українська асоціація дослідників освіти спільно з факультетом педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка провела Першу літню англомовну школу «Освітні дослідження: комунікація, написання грантів, методологія і публікації».
За фінансової підтримки Посольства США в Україні Літня школа стала частиною масштабного річного проекту Української асоціації дослідників освіти «Підтримка реформування вищої освіти в Україні», спрямованого на підвищення рівня професіоналізму в навчальній і науковій діяльності університетів, залучення викладачів до обміну академічним досвідом, популяризації емпіричних досліджень у галузі освіти тощо.
Метою УАДО є сприяння обміну інформацією між випускниками закордонних освітніх програм, зарубіжними та українськими для підвищення дослідницької компетентності у галузі освіти. Показниками успіху роботи Асоціації є підвищення якості і кількості публікацій українських науковців у міжнародних рецензованих виданнях, збільшення обсягу подання успішних грантових заявок, розширення дослідницької діяльності.
У Літній школі УАДО взяли участь 38 учасників із різних регіонів України, з яких 8 представляли переміщені університети, у тому числі троє з нашого вишу. Прозора процедура відбору дала змогу запросити до участі найбільш конкурентоспроможних і мотивованих дослідників у галузі освіти.
Робота Школи проходила чотири дні, впродовж яких учасники мали змогу взяти участь у тринадцяти англомовних тренінгах, які провели п’ятнадцять тренерів з України та з-за кордону, зокрема Утрехтського університету (Нідерланди), Норвежського університету наук та технологій (Норвегія), Кембриджського та Единбурзького університетів (Велика Британія). Вітчизняні тренери представляли університети Львова, Дрогобича, Умані, Харкова, Херсону, Луцька, Ніжина.
Тренінги проходили в атмосфері міжособистісної взаємодії усіх учасників на засадах взаємоповаги, відкритості, довіри, активного діалогу та дискусій, що сприяло розвитку їх критичного та творчого мислення.
Слід відзначити високий професійний рівень та актуальність заходу, емоційну комфортну атмосферу, активну комунікацію, вдале поєднання теоретичного та практичного навчання, щире зацікавлення у продуктивній співпраці. Переконані, що проведення Школи дасть змогу застосувати знання й навички для підвищення наукової компетентності учасників, розвитку Асоціації та загалом підвищення якості української вищої освіти.