Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Впровадження практичних інструментів у професійну діяльність

Здобувачі вищої освіти за спеціальністю А2 Дошкільна освіта активно впроваджують практичні інструменти у професійну діяльність.

Здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А2 Дошкільна освіта галузі знань А Освіта Алла Кутєпова вкотре підтверджує, що сучасний педагог ‑ це не лише той, хто навчається, а й той, хто активно впроваджує практичні інструменти у професійну діяльність. Магістрантка розробила метафоричні асоціативні картки, створені спеціально для вихователів закладів дошкільної освіти з метою формування гармонійної, безпечної та емпатичної взаємодії з дітьми, батьками та колегами.

Ці картки спрямовані на те, щоб допомогти педагогам: переосмислити власні емоційні реакції; налаштуватися на позитивну й конструктивну комунікацію; створити інклюзивний простір, у якому кожна дитина відчуває прийняття й підтримку; зміцнити культуру толерантності та педагогічної поваги; уникати емоційного вигорання; ефективно взаємодіяти з дітьми з ООП та у змішаних групах.

Кожна картка містить назву, афірмацію, пораду та ілюстративний образ, що дозволяє глибше осмислити важливість гуманістичного підходу, безбар’єрності та емоційного благополуччя у професійній діяльності вихователя.

Усі здобувачі спеціальності активно долучаються до практикоорієнтованих завдань, однак приклад магістрантки демонструє, як творчість, професійна рефлексія та сучасні технології можуть перетворитися на корисний інструмент для щоденної роботи педагогів. З інформацією щодо карток можна ознайомитися за посиланням: https://vseosvita.ua/2-makg.

Такі ініціативи сприяють підвищенню якості освітнього процесу, розвитку професійних компетентностей вихователів та формуванню безпечного й підтримувального середовища для кожної дитини.

 

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025