Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Участь у серії вебінарів від Oxford University Press

Здобувачі та викладачі кафедри розвитку дитини раннього і дошкільного віку взяли участь у серії вебінарів від Oxford University Press.

Англійська мова сьогодні є не лише навчальною дисципліною, а й важливим інструментом соціалізації та розвитку особистості. Вивчення англійської мови у дошкільному віці має особливе значення, оскільки саме цей період є найсприятливішим для засвоєння мовних знань завдяки природній здатності дітей до наслідування, гнучкості мовного апарату та високій пізнавальній активності. Раннє знайомство з іноземною мовою сприяє розвитку пам’яті, уваги, мовлення, мислення, а також формує позитивну мотивацію до подальшого навчання, на чому наголошено в оновленій нормативно-правовій базі України, зокрема в ЗУ «Про дошкільну освіту».

Відповідно, майбутні вихователі та викладачі закладів вищої освіти мають чітко усвідомлювати сучасні тренди у навчанні дошкільників англійської мови та постійно підвищувати компетентність шляхом формальної та неформальної освіти. Саме тому, здобувачі та викладачі кафедри розвитку дитини раннього і дошкільного віку Навчально-наукового інституту педагогіки і психології взяли участь у серії вебінарів від Oxford University Press «Організація освітнього процесу. Як викладати англійську мову в дошкільних закладах?».

Під час вебінарів учасники дізналися про сучасні підходи до навчання англійської мови дітей дошкільного віку, ефективні методики ігрового навчання, використання автентичних матеріалів, а також способи формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови.

Вебінар дав можливість ознайомитися з найкращими світовими практиками викладання англійської мови для дошкільників, обмінятися досвідом із колегами з різних країн та отримати корисні матеріали для подальшого використання у роботі.

Дякуємо організаторам за можливість долучитися. Разом до перемоги!

 

За інформацією НН ІПП

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025