Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Гостьова лекція для студентів кафедри економіки і маркетингу

4 жовтня для здобувачів вищої освіти спеціальностей D5/075 Маркетинг та 051 «Економіка» була організована гостьова лекція.

Студенти занурилися у світ справжнього маркетингового драйву разом із потужним спікером Романом Сівковським – маркетинг-директором мережі мультимаркетів «Аврора».

Тема лекції: «Стратегічний маркетинг у воєнний час».

Аврора – це мережа магазинів,в яких можна придбати все для дому та ще й за доступними цінами. Кожен день магазини цієї компанії відкривають свої двері для величезної кількості покупців. Які маркетингові стратегії використовує компанія у своїй діяльності майбутні маркетологи дізнавались під час лекції. 

Ключові питання зустрічі:

  • Сучасне бачення маркетингових стратегій, які змінюють маркетинг.
  • Модель Канемана (Наші рішення та вчинки визначаються взаємодією двох систем).
  • Емпіричні закони маркетингу (Байрон Шарп).
  • Нова модель ефективності бренду.
  • Значимі активи бренду.
  • Емоційна та раціональна комунікація. Різниця між ними.
  • Аврора в Digital.

Спікер навів практичні кейси як стати брендом. Зокрема, розповів про результати співпраці компанії з культурою, підтримку маловідомих митців. Зокрема, Аврора у партнерстві з Ukraine WOW створили іграшкову версію шаблі Мазепи, яку почали продавати в магазинах. Такий формат дав високі продажі та сприяв емоційному звʼязку з культурою, яку споживачі компанії мали змогу підтримати. Наприкінці зустрічі спікер порадив топові книги з маркетингу, які розширять кругозір здобувачів та допоможуть знайти нові інсайти.

Це була не просто гостьова  лекція, а подорож у світ  успішного маркетингу. Студенти отримали заряд ідей,натхнення та впевненість у своїх знаннях.

Кафедра економіки і маркетингу висловлює щиру подяку спікеру-маркетологу пану Роману за цінний досвід та змістовну дискусію,а також проєктому менеджеру компанії «Аврора» Аліні Шейко за допомогу в організації заходу. Сподіваємось на нові зустрічі!

 

Кафедра економіки і маркетингу

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025