Організаційна зустріч
29.9.2025
На кафедрі початкової освіти відбулася настановча організаційна зустріч із магістрантами спеціальності А3 «Початкова освіта», які розпочинають проходження науково-педагогічної практики.
У заході взяли участь керівники практики та викладачі кафедри. Метою зустрічі було ознайомлення здобувачів освіти з особливостями організації та проходження практики, вимогами до підготовки звітної документації та очікуваними результатами.
Завідувач кафедри – доц. Н. Мордовцева зорієнтувала здобувачів на важливості практичної складової освітньої програми зі спеціальності, підкреслила, що метою практичної підготовки є закріплення знань, набутих у процесі навчання; здобуття базових і професійних компетентностей для прийняття самостійних рішень на реальному робочому місці; набуття досвіду під час виконання фахових завдань.
Керівник практики – доц. В. Пушко під час обговорення змісту практики представила презентацію з етапами проходження практики, де окреслено послідовність роботи магістрантів; надано рекомендації щодо підготовки матеріалів для звіту, формування щоденника та інших супровідних документів; роз’яснено порядок оформлення документації, що підтверджує виконання завдань практики; наголошено на важливості дотримання академічної доброчесності, умінні аналітично осмислювати власний педагогічний досвід і презентувати результати практичної діяльності.
Заступник директора з навчальної роботи ННІПП доц. О Цалапова звернула окрему увагу на питання взаємодії магістрантів із керівниками практики у базових закладах освіти, а також можливостям використання сучасних педагогічних технологій та цифрових інструментів у процесі проходження практики.
Організаційна зустріч стала майданчиком для конструктивного діалогу: магістранти отримали відповіді на актуальні запитання щодо тривалості, змісту й специфіки виконання завдань, а також узгодили графік звітності.
Таким чином, захід сприяв ефективному старту практичної підготовки майбутніх педагогів, адже дав можливість чітко зрозуміти структуру й вимоги практики, визначити власну траєкторію професійного розвитку та налаштуватися на плідну співпрацю з науковими керівниками.
За інформацією кафедри початкової освіти


